Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
27.10.2019 97 min

Maša Butara

Maša Butara je pred mesecem dni s podelitvijo nagrade Websi postala digitalka leta, torej ženska, ki je najbolj zaznamovala slovensko digitalno sceno v preteklem letu. Digitalnemu komuniciranju se je pravzaprav zapisala že s prvo zaposlitvijo; delovna zagnanost, zvedavost in profesionalnost pa so jo še pred 30. letom pripeljale do naziva direktorica vsebin in digitalnih strategij. Poleg rednega dela na oglaševalski agenciji svoje znanje predaja študentom pri predmetu Strategije družbenih medijev in marketing. Kako uspešna so pri snovanju digitalnih kampanj slovenska podjetja, je delo spletnega vplivneža res lahko služba, kako so digitalni mediji spremenili naša življenja in ali smo kot družba dovolj pismeni, da znamo pri spletnem komuniciranju paziti na svojo zasebnost? To so le nekatere teme, ki so zaznamovale prvo uro nedelje.

Digitalka leta 2019 ter direktorica vsebin in digitalnih strategij na oglaševalski agenciji

Maša Butara je pred mesecem dni s podelitvijo nagrade Websi postala digitalka leta, torej oseba, ki je najbolj zaznamovala slovensko digitalno sceno v preteklem letu. Digitalnemu komuniciranju se je pravzaprav zapisala že s prvo zaposlitvijo; delovna zagnanost, zvedavost in profesionalnost pa so jo še pred 30. letom pripeljali do naziva direktorica vsebin in digitalnih strategij. Poleg rednega dela na oglaševalski agenciji, svoje znanje predaja študentom pri predmetu Strategije družbenih medijev in marketing. Kako uspešna so pri snovanju digitalnih kampanj slovenska podjetja, je delo spletnega vplivneža res lahko služba, kako so digitalni mediji spremenili naša življenja in ali smo kot družba dovolj pismeni, da znamo pri spletnem komuniciranju paziti na svojo zasebnost?

“Kraja identitete je precej oddaljena skrb, bolj realna je, da če teden dni na Instagramu spremljamo osnovnošolca, o njem izvemo vse. Podobno velja za generaciji baby boomerjev in x, ki preden gresta na dopust, objavita sliko pred hišo in napišeta, da jih 14 dni ne bo doma.

Ob primernem izobraževanju, ki bi ga Maša Butara uvedla že v osnovnih šolah, splet prinaša mnogo priložnosti za nove poklice:

“Od podatkovnih analitikov do upravljavec družbenih medijev, strokovnjakov za digitalno pisanje, produkcijo. Vprašati se moramo, kaj vse obstaja zame v svetu digitala. Tudi matematika lahko da ljudi, ki obvladajo podatke in znajo izluščiti prave stvari.”


Nočni obisk

5424 epizod


Po napornem dnevu se ponoči prileže sproščen pogovor z enim ali več gosti, ki jih voditelj nočnega programa povabi na Nočni obisk. Tako lahko prisluhnete aktualnim pogovorom s športniki, umetniki (pisatelj, slikarji, pesniki, glasbeniki, ...), popotniki, gospodarstveniki, znanstveniki in vsemi drugimi ljudmi, ki imajo kaj povedati. Naši gostje so ljudje različnih poklicev in starosti, ki so pripravljeni svoje bogate izkušnje in zanimive ideje deliti s poslušalci Prvega programa. Osebni in aktualni intervjuji, sproščeni pogovori, ki nas odpeljejo stran od dnevnih tegob in težav, nas zabavajo in nasmejijo ali pa nas spodbudijo k premišljevanju in pogledu vase. Vse to lahko ob začetku noči slišite v Nočnem obisku, ki ga ob četrtkih pripravljajo na Radiu Maribor, ob sobotah pa se z Radiom Koper preselimo še na Primorsko. V noči na torek pa lahko takoj po polnoči slišite ponovitev ene od izstopajočih oddaj minulega tedna, torkova noč je namreč v celoti namenjena reprizam. Elektronska pošta: Nocni.Program@rtvslo.si

27.10.2019 97 min

Maša Butara

Maša Butara je pred mesecem dni s podelitvijo nagrade Websi postala digitalka leta, torej ženska, ki je najbolj zaznamovala slovensko digitalno sceno v preteklem letu. Digitalnemu komuniciranju se je pravzaprav zapisala že s prvo zaposlitvijo; delovna zagnanost, zvedavost in profesionalnost pa so jo še pred 30. letom pripeljale do naziva direktorica vsebin in digitalnih strategij. Poleg rednega dela na oglaševalski agenciji svoje znanje predaja študentom pri predmetu Strategije družbenih medijev in marketing. Kako uspešna so pri snovanju digitalnih kampanj slovenska podjetja, je delo spletnega vplivneža res lahko služba, kako so digitalni mediji spremenili naša življenja in ali smo kot družba dovolj pismeni, da znamo pri spletnem komuniciranju paziti na svojo zasebnost? To so le nekatere teme, ki so zaznamovale prvo uro nedelje.

Digitalka leta 2019 ter direktorica vsebin in digitalnih strategij na oglaševalski agenciji

Maša Butara je pred mesecem dni s podelitvijo nagrade Websi postala digitalka leta, torej oseba, ki je najbolj zaznamovala slovensko digitalno sceno v preteklem letu. Digitalnemu komuniciranju se je pravzaprav zapisala že s prvo zaposlitvijo; delovna zagnanost, zvedavost in profesionalnost pa so jo še pred 30. letom pripeljali do naziva direktorica vsebin in digitalnih strategij. Poleg rednega dela na oglaševalski agenciji, svoje znanje predaja študentom pri predmetu Strategije družbenih medijev in marketing. Kako uspešna so pri snovanju digitalnih kampanj slovenska podjetja, je delo spletnega vplivneža res lahko služba, kako so digitalni mediji spremenili naša življenja in ali smo kot družba dovolj pismeni, da znamo pri spletnem komuniciranju paziti na svojo zasebnost?

“Kraja identitete je precej oddaljena skrb, bolj realna je, da če teden dni na Instagramu spremljamo osnovnošolca, o njem izvemo vse. Podobno velja za generaciji baby boomerjev in x, ki preden gresta na dopust, objavita sliko pred hišo in napišeta, da jih 14 dni ne bo doma.

Ob primernem izobraževanju, ki bi ga Maša Butara uvedla že v osnovnih šolah, splet prinaša mnogo priložnosti za nove poklice:

“Od podatkovnih analitikov do upravljavec družbenih medijev, strokovnjakov za digitalno pisanje, produkcijo. Vprašati se moramo, kaj vse obstaja zame v svetu digitala. Tudi matematika lahko da ljudi, ki obvladajo podatke in znajo izluščiti prave stvari.”

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov