Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ko je leta 1925 Paul Hindemith začel pisati Cardillaca, ni bil začetnik na področju opere; tri njegove prejšnje so skoraj izzvale škandal, bodisi zaradi vsebine (kršenja morale srednjega sloja) bodisi zaradi glasbe, ki je bila antiwagnerjanska (s tem si je Hindemith prislužil etiketo največjega upornika v nemškem opernem svetu). A to so bile vendarle samo enodejanke, Hindemith pa je pri tridesetih začutil, da je zrel za pisanje daljšega dela, v katerem bi lahko razvil vse svoje glasbene in gledališke zamisli. Po dolgotrajnem iskanju se mu je ponudila možnost za opero o zlatarskem umetniku Cardillacu.
4 epizod
Operni iztek četrtkove jutranjice prinaša antropološki, literarni, tehnični, politični in sociološki pogled na to obliko glasbenega ustvarjanja.
Ko je leta 1925 Paul Hindemith začel pisati Cardillaca, ni bil začetnik na področju opere; tri njegove prejšnje so skoraj izzvale škandal, bodisi zaradi vsebine (kršenja morale srednjega sloja) bodisi zaradi glasbe, ki je bila antiwagnerjanska (s tem si je Hindemith prislužil etiketo največjega upornika v nemškem opernem svetu). A to so bile vendarle samo enodejanke, Hindemith pa je pri tridesetih začutil, da je zrel za pisanje daljšega dela, v katerem bi lahko razvil vse svoje glasbene in gledališke zamisli. Po dolgotrajnem iskanju se mu je ponudila možnost za opero o zlatarskem umetniku Cardillacu.
Neveljaven email naslov