Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ste prepričani, da v slaščičarni res dišita sveže pečeno pecivo in čokolada ali pa je to le vonj parfuma, ki se prek nevidnih sistemov širi po prostoru? Prvo podjetje, ki je za povečanje prodaje uporabljajo aroma marketing, je bil Starbucks leta 1971. Petdeset let pozneje po meri narejene dišave vohamo tudi v slovenskih hotelih, wellnesih in trgovskih središčih, včasih še fotografije kosilnice dišijo po sveže pokošeni travi. Sogovornika: Tanja Škof in Uroš Kozlina, ustanoviteljica in direktor podjetja Lumal, ki se že več kot 20 let ukvarja z aroma marketingom.
245 epizod
Edina jutranja rubrika, v kateri se lahko znajde vse. In v kateri povemo (skoraj) vse.
Ste prepričani, da v slaščičarni res dišita sveže pečeno pecivo in čokolada ali pa je to le vonj parfuma, ki se prek nevidnih sistemov širi po prostoru? Prvo podjetje, ki je za povečanje prodaje uporabljajo aroma marketing, je bil Starbucks leta 1971. Petdeset let pozneje po meri narejene dišave vohamo tudi v slovenskih hotelih, wellnesih in trgovskih središčih, včasih še fotografije kosilnice dišijo po sveže pokošeni travi. Sogovornika: Tanja Škof in Uroš Kozlina, ustanoviteljica in direktor podjetja Lumal, ki se že več kot 20 let ukvarja z aroma marketingom.
Neveljaven email naslov