Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Tudi po 600 ljudi se letno obrne na posameznega zastopnika pacientovih pravic. katera so najpogostejša vprašanja, ki jih zastavljamo zastopnikom, kje vse se lahko zatakne v odnosu med bolniki in zdravniki in zdravstvenimi organizacijami in kakšno pomoč lahko pri tem ponudi pacientom zastopnik njihovih pravic. O tem se bomo v petkovem svetovalnem servisu pogovarjali z Dušo Hlade Zore, zastopnico pacientovih pravic iz ljubljanske regije.
Tudi po 600 ljudi se letno obrne na posameznega zastopnika pacientovih pravic. katera so najpogostejša vprašanja, ki jih zastavljamo zastopnikom, kje vse se lahko zatakne v odnosu med bolniki in zdravniki in zdravstvenimi organizacijami in kakšno pomoč lahko pri tem ponudi pacientom zastopnik njihovih pravic. O tem se bomo v petkovem svetovalnem servisu pogovarjali z Dušo Hlade Zore, zastopnico pacientovih pravic iz ljubljanske regije.
4301 epizod
Svetovalni servis je osrednja kontaktna oddaja jutranjega programa na Prvem. Namenjena je poslušalkam in poslušalcem, ki lahko iz prve roke dobijo odgovor na vprašanje glede različnih tematik. V oddaji od torka do petka med 9.05 in 9.30 gostimo strokovnjake s področja zdravstva, prava, hortikulture, gradbeništva, energetike, financ, potrošniških pravic, sociologije, psihologije, športa, kulinarike … Sodelujte na 01 475 22 22, prvi@rtvslo.si ali prek spletne strani Prvega programa.
Tudi po 600 ljudi se letno obrne na posameznega zastopnika pacientovih pravic. katera so najpogostejša vprašanja, ki jih zastavljamo zastopnikom, kje vse se lahko zatakne v odnosu med bolniki in zdravniki in zdravstvenimi organizacijami in kakšno pomoč lahko pri tem ponudi pacientom zastopnik njihovih pravic. O tem se bomo v petkovem svetovalnem servisu pogovarjali z Dušo Hlade Zore, zastopnico pacientovih pravic iz ljubljanske regije.
Tudi po 600 ljudi se letno obrne na posameznega zastopnika pacientovih pravic. katera so najpogostejša vprašanja, ki jih zastavljamo zastopnikom, kje vse se lahko zatakne v odnosu med bolniki in zdravniki in zdravstvenimi organizacijami in kakšno pomoč lahko pri tem ponudi pacientom zastopnik njihovih pravic. O tem se bomo v petkovem svetovalnem servisu pogovarjali z Dušo Hlade Zore, zastopnico pacientovih pravic iz ljubljanske regije.
Neveljaven email naslov