Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
»Dober govorec ni popoln in ne govori brez napak, dober govorec je tisti, ki z lahkotnostjo svojega govora drži pozornost publike,« pravi učiteljica retorike Ana Aleksandra Zupančič. Kako pomembna je veščina prepričljivega komuniciranja se tisti, ki z njo težav nimajo, niti ne zavedajo. A govorništvo je veščina, ki se jo lahko nauči vsak. Kako, smo preverili po osmi v Svetovalnem servisu.
Dober govorec ni tisti, ki govori brez napak, ampak tisti, ki zna pritegniti in obdržati pozornost svojega občinstva
»Dober govorec ni popoln in ne govori brez napak, dober govorec je tisti, ki z lahkotnostjo svojega govora drži pozornost občinstva,« pravi učiteljica retorike Ana Aleksandra Zupančič. Kako pomembna je veščina prepričljivega komuniciranja, se tisti, ki z njo nimajo težav, niti ne zavedajo. A govorništvo je veščina, ki se je lahko nauči vsak. Kako, smo preverili po osmi v Svetovalnem servisu.
4293 epizod
Svetovalni servis je osrednja kontaktna oddaja jutranjega programa na Prvem. Namenjena je poslušalkam in poslušalcem, ki lahko iz prve roke dobijo odgovor na vprašanje glede različnih tematik. V oddaji od torka do petka med 9.05 in 9.30 gostimo strokovnjake s področja zdravstva, prava, hortikulture, gradbeništva, energetike, financ, potrošniških pravic, sociologije, psihologije, športa, kulinarike … Sodelujte na 01 475 22 22, prvi@rtvslo.si ali prek spletne strani Prvega programa.
»Dober govorec ni popoln in ne govori brez napak, dober govorec je tisti, ki z lahkotnostjo svojega govora drži pozornost publike,« pravi učiteljica retorike Ana Aleksandra Zupančič. Kako pomembna je veščina prepričljivega komuniciranja se tisti, ki z njo težav nimajo, niti ne zavedajo. A govorništvo je veščina, ki se jo lahko nauči vsak. Kako, smo preverili po osmi v Svetovalnem servisu.
Dober govorec ni tisti, ki govori brez napak, ampak tisti, ki zna pritegniti in obdržati pozornost svojega občinstva
»Dober govorec ni popoln in ne govori brez napak, dober govorec je tisti, ki z lahkotnostjo svojega govora drži pozornost občinstva,« pravi učiteljica retorike Ana Aleksandra Zupančič. Kako pomembna je veščina prepričljivega komuniciranja, se tisti, ki z njo nimajo težav, niti ne zavedajo. A govorništvo je veščina, ki se je lahko nauči vsak. Kako, smo preverili po osmi v Svetovalnem servisu.
Neveljaven email naslov