Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
V Sloveniji zaznavamo trend upadanja kajenja. Problematično pa ostaja dejstvo, da tisti, ki kadijo, začnejo že okoli 15. leta. Raziskave kažejo, da je kar 47 odstotkov 15-letnikov že poskusilo tobačne izdelke. Pozneje v življenju, po 25. letu, pa začne kaditi zgolj en odstotek (poznejših rednih) kadilcev. V Svetovalnem servisu se bomo z Nino Rogelj iz mladinske, neprofitne organizacije Brez izgovora pogovarjali o medijskem opismenjevanju mladih. Kljub temu da je oglaševanje tobačnih izdelkov prepovedano, mediji kajenje še prikazujejo in ga tako nehote promovirajo.
Kar 47 odstotkov 15-letnikov že poskusilo tobačne izdelke
V Sloveniji zaznavamo trend upadanja kajenja. Problematično pa ostaja dejstvo, da tisti, ki kadijo, začnejo že okoli 15. leta. Raziskave kažejo, da je kar 47 odstotkov 15-letnikov že poskusilo tobačne izdelke. Medtem ko kasneje v življenju, po 25. letu, začne kaditi zgolj 1 odstotek (kasnejših rednih) kadilcev. V Svetovalnem servisu se bomo z Nino Rogelj iz mladinske, neprofitne organizacije Brez izgovora pogovarjali o medijskem opismenjevanju mladih. Kljub temu da je oglaševanje tobačnih izdelkov prepovedano, se namreč v medijih pojavljajo prakse, ki kajenje promovirajo.
4293 epizod
Svetovalni servis je osrednja kontaktna oddaja jutranjega programa na Prvem. Namenjena je poslušalkam in poslušalcem, ki lahko iz prve roke dobijo odgovor na vprašanje glede različnih tematik. V oddaji od torka do petka med 9.05 in 9.30 gostimo strokovnjake s področja zdravstva, prava, hortikulture, gradbeništva, energetike, financ, potrošniških pravic, sociologije, psihologije, športa, kulinarike … Sodelujte na 01 475 22 22, prvi@rtvslo.si ali prek spletne strani Prvega programa.
V Sloveniji zaznavamo trend upadanja kajenja. Problematično pa ostaja dejstvo, da tisti, ki kadijo, začnejo že okoli 15. leta. Raziskave kažejo, da je kar 47 odstotkov 15-letnikov že poskusilo tobačne izdelke. Pozneje v življenju, po 25. letu, pa začne kaditi zgolj en odstotek (poznejših rednih) kadilcev. V Svetovalnem servisu se bomo z Nino Rogelj iz mladinske, neprofitne organizacije Brez izgovora pogovarjali o medijskem opismenjevanju mladih. Kljub temu da je oglaševanje tobačnih izdelkov prepovedano, mediji kajenje še prikazujejo in ga tako nehote promovirajo.
Kar 47 odstotkov 15-letnikov že poskusilo tobačne izdelke
V Sloveniji zaznavamo trend upadanja kajenja. Problematično pa ostaja dejstvo, da tisti, ki kadijo, začnejo že okoli 15. leta. Raziskave kažejo, da je kar 47 odstotkov 15-letnikov že poskusilo tobačne izdelke. Medtem ko kasneje v življenju, po 25. letu, začne kaditi zgolj 1 odstotek (kasnejših rednih) kadilcev. V Svetovalnem servisu se bomo z Nino Rogelj iz mladinske, neprofitne organizacije Brez izgovora pogovarjali o medijskem opismenjevanju mladih. Kljub temu da je oglaševanje tobačnih izdelkov prepovedano, se namreč v medijih pojavljajo prakse, ki kajenje promovirajo.
Neveljaven email naslov