Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Na Zvezi potrošnikov Slovenije se že dlje časa spopadajo s pritožbami potrošnikov, ki jim telekomunikacijski operaterji, torej ponudniki interneta in telefonije, spreminjajo vsebino pogodbe in cene naročnin kar sredi obdobja vezave. Takšna enostranska sprememba pogodbenih pogojev je po mnenju ZPS v nasprotju s temeljnim pravnim načelom, da so pogodbene stranke zavezane izpolniti svoje obveznosti, tako kot je bilo dogovorjeno ob sklenitvi pogodbe. Zato so sprožili akcijo Vezava za oba, ki jo bosta v torkovem Svetovalnem servisu predstavila Boštjan Okorn in Matjaž Jakin, odgovarjala pa bosta tudi na vaša vprašanja o vprašljivih praksah telekomunikacijskih operaterjev.
Lahko ponudniki interneta in telefonije spreminjajo ceno in pogoje kar sredi obdobja vezave?
Na Zvezi potrošnikov Slovenije se že dlje časa soočajo s pritožbami potrošnikov, ki jim telekomunikacijski operaterji, torej ponudniki interneta in telefonije, spreminjajo vsebino pogodbe in cene naročnin kar sredi obdobja vezave. Takšna enostranska sprememba pogodbenih pogojev je po mnenju ZPS v nasprotju s temeljnim pravnim načelom, da so pogodbene stranke zavezane izpolniti svoje obveznosti tako, kot je bilo dogovorjeno ob sklenitvi pogodbe. Zato so sprožili akcijo Vezava za oba, ki jo bosta v torkovem Svetovalnem servisu predstavila Boštjan Okorn in Matjaž Jakin, odgovarjala pa bosta tudi na vaša vprašanja o vprašljivih praksah telekomunikacijskih operaterjev.
4293 epizod
Svetovalni servis je osrednja kontaktna oddaja jutranjega programa na Prvem. Namenjena je poslušalkam in poslušalcem, ki lahko iz prve roke dobijo odgovor na vprašanje glede različnih tematik. V oddaji od torka do petka med 9.05 in 9.30 gostimo strokovnjake s področja zdravstva, prava, hortikulture, gradbeništva, energetike, financ, potrošniških pravic, sociologije, psihologije, športa, kulinarike … Sodelujte na 01 475 22 22, prvi@rtvslo.si ali prek spletne strani Prvega programa.
Na Zvezi potrošnikov Slovenije se že dlje časa spopadajo s pritožbami potrošnikov, ki jim telekomunikacijski operaterji, torej ponudniki interneta in telefonije, spreminjajo vsebino pogodbe in cene naročnin kar sredi obdobja vezave. Takšna enostranska sprememba pogodbenih pogojev je po mnenju ZPS v nasprotju s temeljnim pravnim načelom, da so pogodbene stranke zavezane izpolniti svoje obveznosti, tako kot je bilo dogovorjeno ob sklenitvi pogodbe. Zato so sprožili akcijo Vezava za oba, ki jo bosta v torkovem Svetovalnem servisu predstavila Boštjan Okorn in Matjaž Jakin, odgovarjala pa bosta tudi na vaša vprašanja o vprašljivih praksah telekomunikacijskih operaterjev.
Lahko ponudniki interneta in telefonije spreminjajo ceno in pogoje kar sredi obdobja vezave?
Na Zvezi potrošnikov Slovenije se že dlje časa soočajo s pritožbami potrošnikov, ki jim telekomunikacijski operaterji, torej ponudniki interneta in telefonije, spreminjajo vsebino pogodbe in cene naročnin kar sredi obdobja vezave. Takšna enostranska sprememba pogodbenih pogojev je po mnenju ZPS v nasprotju s temeljnim pravnim načelom, da so pogodbene stranke zavezane izpolniti svoje obveznosti tako, kot je bilo dogovorjeno ob sklenitvi pogodbe. Zato so sprožili akcijo Vezava za oba, ki jo bosta v torkovem Svetovalnem servisu predstavila Boštjan Okorn in Matjaž Jakin, odgovarjala pa bosta tudi na vaša vprašanja o vprašljivih praksah telekomunikacijskih operaterjev.
Neveljaven email naslov