Sečki je ocenil, da bo zaradi sprememb na začetku mogoče potrebnega nekaj potrpljenja, vendar bodo nove vozne rede v nekaj mesecih izpilili. Foto: BoBo
Sečki je ocenil, da bo zaradi sprememb na začetku mogoče potrebnega nekaj potrpljenja, vendar bodo nove vozne rede v nekaj mesecih izpilili. Foto: BoBo

Družba za upravljanje javnega potniškega prometa (DUJPP) je od lanskega novembra pristojna za upravljanje javnega potniškega prometa, med drugim tudi za oblikovanje voznih redov. Tako so pripravili nove vozne rede za medkrajevne avtobuse, ki bodo v uporabi s 1. septembrom. Kot je v izjavi za medije pojasnil Miran Sečki, so nekateri že objavljeni na spletnih straneh koncesionarjev Arriva, Nomago, LPP in AP Murska Sobota, nekateri pa še bodo. Povezave na nove vozne rede bodo na voljo tudi prek spletne strani dujpp.si.

Z novimi voznimi redi so povečali število voženj. "Bistvo je to, da smo pokrili tista območja, kjer do zdaj sploh ni bilo voznih redov, in vožnje dodali tam, kjer je bila potreba večja," je v izjavi za medije pojasnil Sečki.

S septembrom bo sicer prišlo do sprememb pri strukturi potnikov; po eni strani se bo zmanjšalo število turistov, ki potujejo proti turističnim destinacijam, po drugi strani pa se bo povečalo število osnovnošolcev in dijakov. Sečki je opozoril, da bo zaradi sprememb na začetku mogoče treba nekaj potrpljenja, vendar bodo nove vozne rede v nekaj mesecih izpilili. "Groba ocena je, da bi v dveh, treh mesecev lahko imeli te vozne rede pod streho, take, kot morajo biti, in potem naj bi bili tudi za dlje časa zacementirani," je dejal.

Sorodna novica Zakaj kljub novim voznim redom potniki (še vedno) ostajajo brez prevozov?

Zadovoljen z rezultati poletnega voznega reda

Sečki je ob tem izrazil zadovoljstvo nad rezultati poletnega voznega reda, ki je zaživel s 1. julijem. Po besedah direktorja DUJPP-ja so julija našteli za nekaj nad pet odstotkov več potnikov kot v istem mesecu lani. "To pomeni, da so bili vozni redi dobro pripravljeni. Seveda smo imeli nekaj težav v začetku poletnih dni, predvsem na relaciji proti Primorski ter Bledu in Bohinju, ampak tudi to smo v počitniških mesecih bistveno izboljšali," je pojasnil.

Dodal je, da so v poletnih mesecih na skoraj vseh območjih po Sloveniji povečali število voženj avtobusov in vzpostavili nekaj hitrih linij. Poenostavili so tudi nakup dijaške in študentske vozovnice. Zdaj pri nakupu ali podaljševanju vozovnice ni treba več izpolnjevati vloge, ampak lahko pride dijak na prodajno mesto samo z osebnim dokumentom in se identificira tam. To pomeni tudi bistveno skrajševanje časa pri sami pripravi in seveda tudi izdelavi vozovnice, je poudaril Sečki.

Sorodna novica "Odpravljanje težav potnikov" prineslo nove težave – pristojni napovedujejo sprotno prilagajanje

"Ponudba javnega potniškega prometa marsikje zdaj boljša, kot je bila prej"

Medtem ko osnovnošolci, dijaki in študenti redno uporabljajo javni potniški promet, pa Sečki veliko priložnosti vidi še v delavski populaciji. "Naj si ogledajo naše vozne rede. Upal bi si trditi, da je ponudba javnega potniškega prometa marsikje zdaj boljša, kot je bila prej, in tudi cenovno menimo, da je dovolj sprejemljiva," je prepričan.

Kot je še navedel, so na DUJPP-ju od začetka delovanja 23 občinam pomagali z integracijo osnovnošolskih prevozov v medkrajevne linije. S tem so po mnenju družbe poskrbeli za prihranek 38 avtobusov, kar občinam skupno prinaša okoli 4,5 milijona evrov prihrankov.

Med izzivi za prihodnost je Sečki navedel zastareli informacijski portal za potnike, ki ga bo v prihodnjih letih treba nadgraditi. Želja pristojnih je sicer potnikom nuditi potovalne informacije v realnem času in brezgotovinsko plačevanje na avtobusih.

DUJPP prav tako čaka vstop v železniški potniški sistem. V dveh letih si želijo popolno integracijo obeh sistemov javnega potniškega prometa.