Brez dela je ostalo 12 redno zaposlenih novinarjev ter več honorarnih sodelavcev in študentov. Viri znotraj Žurnala pravijo, da so zaradi slabega finančnega stanja družbe pričakovali spremembe, a da so odpuščeni, so izvedeli danes, potem ko so ponje poslali taksije in jih pripeljali v redakcijo. Tudi redno zaposleni, ki so jih odpustili zaradi ukinjanja njihovih delovnih mest, so morali takoj vzeti stvari in oditi domov.
"Še vedno ne dosegamo zastavljenih načrtov"
Odgovorni urednik Žurnala in predsednik uprave Goran Novkovič pojasnjuje, da se z zmanjševanjem stroškov prilagajajo razmeram na trgu, saj želijo še naprej ohranjati svoje produkte.
"Čeprav smo že v preteklosti naredili določene spremembe, ki so zmanjšale negativni učinek ekonomske krize, poslovni rezultati druge polovice leta 2010 in prvih šestih mesecev letošnjega leta kažejo, da še vedno ne dosegamo zastavljenih finančnih planov, temveč smo nasprotno v zaostanku. Zato smo se odločili za prestrukturiranje, ki vključuje številne spremembe: pri izdelkih, distribuciji ter številu in organizaciji zaposlenih."
Ostaja le ena izdaja brezplačnika
Od zdaj bodo tako imeli eno uredniško izdajo Žurnala24 in Žurnala za vso Slovenijo, zato bodo zmanjšali število zaposlenih in honorarnih sodelavcev, po besedah Novkoviča pa si bodo prizadevali ohraniti "ta nov nivo števila zaposlenih v prihodnosti."
Podjetje je še vedno v investicijski fazi, dodaja, zato naj bi na "zeleno vejo" pozitivnega finančnega rezultata prišli v letu 2013. Do takrat bo po naših informacijah avstrijski lastnik družbe Styria kril izgube, uprava pa še ima njihovo podporo.
Končali so pettedenski dopust
Pri pripravi Žurnalovih edicij - regionalnih, dnevnih, tedenskih, spletne strani - je sicer sodelovalo okoli 100 sodelavcev, redno zaposlenih naj bi ostalo okoli 60. V zadnjih dveh mesecih so imeli novinarji in sodelavci Žurnala24 kolektivni dopust, danes pa je izšla nova številka brezplačnika. Njihov tednik je v zadnjih letih dosegel najvišjo brezplačno distribuirano naklado.
Slovenija na ravni Turčiji in Srbije
V primeru Žurnala je eden razlogov za neuspeh vsaj v teh zadnjih letih neprimerna struktura slovenskega oglaševalskega kolača,meni profesor na ljubljanski fakulteti za družbene vede Marko Milosavljević.
Poudarja, da kar 70 odstotkov vseh oglaševalskih prihodkov pobere televizija, medtem ko je v Evropi ta delež bistveno nižji, ob čemer se lahko po Milosavljevićevem mnenju primerjamo samo še s Srbijo in Turčijo.
Tudi bralna kultura je povsod drugod bolj razvita, obenem pa so boljši tudi pogoji za delovanje ostalih medijev. "Tu smo anomalija, ki kaže na to, da so si neke družbe uspele izboriti nenormalno močen tržni položaj, tudi po zaslugi nedelujočih državnih organov na področju varovanja konkurence, regulacije medijev, regulacije radiotelevizije in tako naprej," še opozarja. V prihodnjih mesecih si glede na celotno sliko ne moremo obetati kaj boljšega, je prepričan.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje