Minister je zato imenoval skupino strokovnjakov, ki bo pod vodstvom Janeza Justina s Pedagoškega inštituta v letu dni pripravila predlog za zmanjšanje učne snovi, predpisane za osnovnošolsko izobraževanje.
Spremembe v okviru obstoječih učnih načrtov
Poudaril je še, da strokovnjaki ne bodo pisali novih učnih načrtov, ampak bodo v okviru obstoječih določili temeljna znanja, na podlagi katerih bodo učenci dosegli enake cilje.
Zmanjšanje učne snovi v osnovni šoli ima Igor Lukšič za svoj politični cilj. Tako želi odpreti razpravo in v letu dni priti do odgovora na vprašanje, katera so tista temeljna znanja, ki sodijo v osnovno izobrazbo, in kaj je odveč.
Učitelji dvomijo o preobremenjenosti učencev?
Rezultati bodo znani čez leto dni, pri tem pa je treba poudariti, da učni načrti za devetletko niso snovno ampak učno-ciljno zasnovani, je za Radio Slovenija poročala Nataša Lang. Ta usmeritev pomeni, da je izbira snovi za uresničitev učnega načrta in ciljev, ki naj bi jih učenec dosegel ob koncu vsakega trimesečja, prepuščena strokovni presoji učitelja. Poleg tega so številni učitelji, ki se sklicujejo tako na domače kot mednarodne raziskave, prepričani, da učenci niso preobremenjeni.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje