
Vladni klicni center, namenjen za pojasnila o pomoči, ki jo Slovenija zagotavlja ukrajinskim državljanom, od 2. marca deluje vse dni v tednu od 8. do 18. ure. V klicnem centru strokovnjaki z različnih področij med drugim zagotavljajo informacije glede vstopa in bivanja v Sloveniji, postopka priznanja mednarodne zaščite ter informacije, kako lahko posamezniki ali organizacije zagotovijo finančno ali materialno pomoč.
Kot poudarjajo na uradu za oskrbo in integracijo migrantov, je bil odziv na zbiranje humanitarne pomoči doslej izjemen. V preteklih dneh se je na njih obrnilo veliko posameznikov in organizacij, ki želijo pomagati, tudi z organizacijo različnih vrst prevozov.
Ob tem so v soboto na omenjenem uradu objavili javni poziv, s katerim želijo pridobiti informacije o kandidatih za sklenitev pogodbe za zagotavljanje nastanitvenih objektov za namen pomoči ob reševanju krize v Ukrajini. Ti morajo obsegati najmanj 20 postelj, kopalnice so lahko skupne, na javni poziv pa se lahko pravne osebe prijavijo najpozneje do torka do 9. ure.
Hojs sprejel ukrajinskega veleposlanika v Sloveniji
Po zagotovilih ministra Hojsa si bo Slovenija prizadevala za čimprejšnjo umiritev razmer. Minister je še dejal, da je Slovenija pripravljena na povečano število ukrajinskih beguncev in bo skladno s potrebami zagotovila ustrezne kapacitete. Obljubil je, da bo kar se da poenostavil postopke, tako da bodo ukrajinski državljani čim manj obremenjeni z birokracijo.
Klicni center za pojasnila o pomoči ukrajinskim državljanom
Urad za oskrbo in integracijo migrantov je vzpostavil tudi poseben elektronski poštni naslov info.ukrajina@gov.si, aktualne informacije in kontaktne številke pa so v slovenskem, angleškem in ukrajinskem jeziku objavljene tudi na spletni strani gov.si.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje