Stranke upravnih enot Ljubljana, Litija in Logatec se lahko na storitve upravne enote (tiste, ki se jih ureja na t. i. okencih) naročajo na posebnem spletnem naslovu, kmalu pa se bodo trojici pridružilo še do 20 drugih upravnih enot, je na novinarski konferenci napovedal pristojni minister Boštjan Koritnik. V državi sicer deluje 58 upravnih enot.
"Prepričan sem, da bo nov sistem naročanja velika pridobitev za ljudi, saj jim bo prihranil čas, hkrati pa bo preprečil, da bi ljudje čakali v vrstah v ali pred upravnimi enotami. UeNaročanje bo dobrodošla pridobitev tudi za zaposlene na upravnih enotah, saj se bodo lahko bolj posvetili strankam in reševanju upravnih zadev," je ob tem še dejal Koritnik.
Sistem UeNaročanje omogoča, da stranka preko spleta izbere želen termin in storitev na upravne enote, ob tem pa ima na voljo tudi klicni center, kjer ji lahko pomaga svetovalec. Stik z upravno enoto pa lahko vzpostavi tudi z elektronskim sporočilom, je minister pojasnil na konferenci in dodal, da to strankam omogoča, da se hitro in učinkovito naročijo na želeno storitev in prihranijo čas čakanja v vrsti, uslužbence upravnih enot pa razbremeni koordiniranja terminov.
Nič več čakalnih vrst
Upravna enota Ljubljana je sodelovala pri razvoju sistema in bila tudi aktivno vključena v fazo testiranja, zato so svoje izkušnje o UeNaročanju predstavili tudi predstavniki največje enote v Sloveniji. Načelnik upravne enote Ljubljana Bojan Babič je prepričan, da bo sistem pripomogel h kakovostnemu izvajanju storitev za občane. "Projekt je vitalnega pomena in omogoča UE Ljubljana, da se pri izvajanju storitev ne vrača v obdobje dolgih čakalnih vrst. Sistem je bil pilotno testiran in omogoča uporabnikom naročanje na storitve v terminu, ki ga sami določijo, in takrat, ko jim to najbolj ustreza. Gre za nadgradnjo dosedanjega naročanja preko telefona in e-pošte, ko stranka lahko sama izbere želeni termin in upravno enoto, kjer bo opravila storitev."
Prepričan je, da bo tak način naročanja pozitivno vplival na razbremenitev zaposlenih in organizacijo dela na upravnih enotah ter omogočil, da se bodo uslužbenci upravnih enot lahko bolje posvetili delu s strankami. "Poleg tega sistem UeNaročanja predstavlja dodatno orodje vodstvenemu kadru upravne enote za kakovostno upravljanje s kadrovskimi viri kot tudi poenostavljeno upravljanje z okenci, kjer posamezniki pridejo v stik z uslužbenci posamezne upravne enote," je povedal načelnik.
Sistem omogoča tudi odpoved rezerviranega termina
Aleksander Vojičić iz službe za uprave enote Ministrstva za javno upravo je razložil, da bo UeNaročanje potekalo na ravni spletnega rezervacijskega portala, po predhodnem dogovoru s posameznimi upravnimi enotami. Predvidoma se bodo v sistem ob trojici že omenjenih upravnih enot kmalu vključile tudi druge večje upravne enote in njihove okoliške enote.
Vodja Oddelka za Upravno poslovanje na UE Ljubljana Ernest Mencigar pa je med drugim pojasnil, da sistem omogoča tudi odpoved rezerviranega termina ali naročanje na drug termin. Dodana vrednost tega sistema je tudi ob morebitni nadaljnji komunikaciji s strankami, saj ta omogoča enostavno obveščanje uporabnikov o odpovedi ali spremembi termina v primeru izrednih situacij na upravni enoti, je še poudaril.
Poskusno opravili 15.000 rezervacij terminov
Vodja Referata za Javni red UE Ljubljana Nina Benić je ob predstavitvi postopka rezervacije termina podarila, da projekt v poskusni fazi poteka brez večjih težav in da so v decembru s pomočjo aplikacije naredili na UE Ljubljana 15.000 rezervacij terminov. Poudarila je, da naj stranke pred rezervacijo termina preberejo navodila in naj bodo pozorne na morebitno krajevno pristojnost za posamezne upravne postopke.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje