Zaprta je od sobote, da bi Slovenske železnice izvedle dokončno sanacijo po junijski nesreči tovornega vlaka pri Hrastovljah, v kateri je izteklo približno 11.000 litrov kerozina.
Nesreča 25. junija je ohromila železniški promet iz koprskega pristanišča, razkrila pa tudi ranljivost vodnih virov v Sloveniji. Z namenom maksimalnega zmanjšanja okoljske škode so Slovenske železnice na kraju nesreče takoj izkopale 160 kubičnih metrov materiala, v katerem bi bil lahko kerozin. Progo so za promet znova odprli 29. junija.
Preteklo soboto so začeli še dokončno sanacijo proge, v okviru katere so zamenjali 150 metrov železniškega tira v predoru Dol, ki je bil po nesreči postavljen za potek železniškega prometa z zmanjšano hitrostjo. Med drugim so uredili tudi dodatno odvodnjavanje pod železniškim tirom in namestili dodatne zaščitne ponjave.
Kot je v ponedeljek poročala TV Slovenija, jih bodo dela po trenutnih izračunih stala 1,5 milijona evrov. K temu znesku je treba zaradi popolne zapore proge prišteti še izpad prihodkov, ki znaša več kot milijon evrov dnevno.
Medtem Slovenske železnice še naprej izvajajo monitoring morebitnega onesnaženja vode s kerozinom, pristojni pa vse od nesreče iščejo tudi nov vodni vir za Kras in Istro.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje