Prek leve priključne cevi je tako odslej mogoč izvoz iz predora Šentvid na Celovško cesto v Ljubljani in naprej proti Medvodam, prek desne priključne cevi iz smeri Medvod pa je mogoč uvoz v predor Šentvid v smeri proti razcepu Kozarje.
Center v Dragomlju skrbi za varno vožnjo
"Šele z delnim zaprtjem predora se je pokazalo, kako zelo pomemben je," je ob odprtju poudarila predsednica uprave Darsa Mateja Duhovnik. Poudarila je, da so predor uredili do take faze, ko skoraj ne bi smelo biti več večjih težav. Duhovnikova je pohvalila tudi vzpostavitev nadzornega centra v Dragomlju, ki skrbi za varno vožnjo skozi predor.
Na vprašanje, kako po treh mesecih na mestu predsednice uprave Darsa ocenjuje družbo in njeno prihodnost, je odgovorila, da je Dars zelo interdisciplinarna družba in da dobra seznanitev s situacijo vzame veliko časa. "Mislim, da so morda kakšne manjše napake, ki sem jih videla še od zunaj, prepričana pa sem, da bomo od zelo dobre družbe postali najboljša družba."
Načrti Darsa za prihodnost
Obenem je poudarila, da Dars v prihodnosti čaka še veliko dela in sprememb, in sicer od statusnega preoblikovanja do spremembe infrastrukture, ki ni več v upravljanju Darsa, in do zagona ter čim hitrejšega dokončanja akcijskega načrta elektronskega cestninjenja.
V času zaprtja huda gneča na Celovški
Med 9. in 19. decembrom je izvajalec v sklopu zaključnih del, ko je bil avtocestni odsek Šentvid-Koseze zaprt za ves promet, v šentviškem predoru navezoval sisteme elektro- in strojne opreme med dosedanjima glavnima ter novozgrajenima priključnima predorskima cevema, opravljena pa so bila tudi vsa potrebna testiranja in požarni preizkus.
Obvoz na ljubljanski cestni obroč je bil prek Celovške ceste, v času zapore avtocestnega odseka pa so na obvoznih cestah tako kot pred lanskim odprtjem predora znova nastajali zastoji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje