Točk spornih nalog ne bodo upoštevali nikomur - tudi tistim učencem ne, ki so nalogi rešili, in največje število točk na testu je tako 48 namesto 50. Napako so naredili sestavljavci testa, ne gre torej za tehnično napako.
Nalogi so razveljavili šele en teden po pisanju testa, ker množenje ni bilo zapisano s piko, česar šestošolci še ne poznajo, saj začnejo piko pri množenju opuščati v osmem razredu.
Učitelji in ravnatelji opozarjajo še na druge pomanjkljivosti: slaba navodila za angleščino, odgovor, ocenjen kot napačen, v resnici pa je bil pravilen in tako naprej. Površnost komisij, ki skrbijo za nacionalno preverjanje znanja (NPZ) ali premalo nadzora od Republiškega izpitnega centra (RIC)?
Direktor RIC-a Darko Zupanc pojasnjuje, da se žal napake dogajajo, da se skoraj vsako leto zgodi kak primer.
Ob tem ne gre spregledati, da za nacionalno preverjanje znanja porabimo pol milijona evrov na leto, 180.000 evrov samo za delo 18 komisij - za honorarje, sejnine, dnevnice, potne stroške. Komisije naj bi sicer skrbele za zanesljivost, učinkovitost in preglednost sistema NPZ-ja.
Učitelji, učenci in starši se sprašujejo tudi o smiselnosti NPZ-ja, saj se dosežek nikjer ne upošteva. Ministrstvo zato namerava prenoviti sistem preverjanja znanja tako, da bi imel večjo veljavo. Neuradno se omenja, da bi bil NPZ ocenjen, ocena pa zapisana v spričevalu.
Več v videoprispevku.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje