Evropska direktiva je začela sicer veljati že pred osmimi leti, do celovitega nadzora pa so prišli šele v teh dneh, ko so računalniško povezali podatke z obstoječih radarskih sistemov.
Novi sistem za nadzor ladijskega prometa zagotavlja večjo varnost na morju. Direktor koprske uprave za pomorstvo Jadran Klinec pravi, da imamo zdaj končno radarsko pokritost našega morja.
"To pomeni, da lahko v vseh vremenskih pojavih in tudi ponoči opazujemo promet na morju. Tukaj lahko rečem, da smo skupaj s policijo vzpostavili ta nadzor. Poleg radarja, ki je ključni in glavni senzor, smo dodali še senzor vidljivosti, ki nam omogoča, kakšna vidljivost je na morju, imamo določene vremenske senzorje, merilce vetrov in kot tretje imamo tudi pokritost s kamerami ..." pravi.
Kamere imajo tudi nočno in termovizijo, kar pomeni, da je to zelo dober pripomoček pri iskanju in reševanju na morju, pa tudi za sam nadzor in spremljanje prometa. Sistem podpirata dva radarja, glavni na silosu v koprski luki in manjši na Bernardinu, ki je zelo priročen v poletnem času, ko je v Piranskem zalivu največja gostota prometa.
"Dejavnosti so se začele pred osmimi leti, v zadnjih dveh pa so jih udejanjili in zdaj so primerljivi z vsemi preostalimi evropskimi državami. Obstoječi sistem pa bodo še dograjevali, pravi direktor uprave. Ja, bomo še nadgrajevali. So še določeni senzorji, ki jih lahko vgradimo. Imamo še možnosti nadgradnje kar se tiče videonadzora, svetilnike bi radi uredili in še kakšno zadevo," razlaga Klinec.
Tako pomorska policija, kot uprava za pomorstvo sta članici koordinacije služb na morju, v okviru katere je vzpostavljen enotni pomorski informacijski sistem, ki omogoča vsem plovilom varno plovbo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje