Foto:
Foto:
Adria Airways
Oddajna cena za falcona (125.000 dolarjev na mesec) je ugodna. Za nadaljnji najem bi se lahko potegovala tudi Adria. Vodstvo domačega letalskega prevoznika te možnosti ne izključuje. Foto: AA
Falcon in nova vlada

"Ta problem bo brez naše želje pristal na brniškem letališču," je povedal in pojasnil, da bo vlada pripravila celovito poročilo o obstoječih možnostih za rešitev nastalega položaja.

"Mislim, da je potrebno z javnostjo biti do konca odkrit. Potrebno je narediti izračune stroškov, da ta avion obdržimo ali ga posojamo ali ga prodamo. Treba je biti do konca jasen v opcijah, ki so, in se odločiti za tisto, ki je najbolj gospodarna," je dejal Pahor.

Protokol rednih letalskih linij
V kabinetu predsednika vlade so v torek poudarili, da si bosta vlada in njen predsednik vseskozi prizadevala za čim pogostejšo uporabo rednih letalskih povezav pri potovanjih v tujino. V tem duhu je tudi Pahor na zasedanje Evropskega sveta odpotoval z rednim linijskim prevozom, na obisk v Bruselj, ki ga je končal, pa je izjemoma odpotoval s posebnim letalom.

V javnosti se je znova odprlo vprašanje usode letala falcon 2000 EX, ki ga je vlada kupila leta 2001, tri leta pozneje pa ga je dala v najem. V soboto se namreč izteče rok, v katerem se mora ladjar Genmar, ki je najel letalo, odločiti o podaljšanju najemne pogodbe. Znano pa je, da je letalo proračun veljalo 37 milijonov ameriških dolarjev, med njegovo oddajo je prinesel dobrih 7 milijonov doalrjev, najem nadomestnega letalskega prevoza za državnike pa je, kot je poročala TV SLO, do zdaj stal 3,5 milijona evrov.

Falcon in nova vlada