Ste tudi vi med številnimi Slovenkami, ki so prejele telefonski klic iz trgovine s kozmetiko L'amorage? Če ste, gotovo veste, da predstavnice nežnega spola vabijo na brezplačno promocijsko nego obraza ali las. A kaj, ko se brezplačna nega za številne konča bistveno dražje, kot to dopušča njihova denarnica.
Ljubljančanka se je tako kot številne ženske po priporočilu prijateljice oglasila v kozmetični trgovini L'amorage na brezplačni promocijski negi las, v upanju, da ji bo primerna kozmetika preprečila nastajanje pleše. Kmalu je sledila ponudba za nakup lasne kozmetike, vredne 1.470 evrov. Ljubljančanka je imela s seboj zgolj 100 evrov gotovine, vendar so ji predlagali, naj razliko odplača obročno. Nekoliko zmedena je skozi vrata odšla z vrečko dragih izdelkov, a kmalu ugotovila, da je naredila napako. Potrditev je prišla po pošti, ko je od Sberbanke prejela ponudbo za namensko potrošniško posojilo, s katerim bi skupaj s stroški posojila za kozmetiko plačala skoraj 1.900 evrov. Najbolj pa jo je pretreslo, da bi za izdelke, ki bi jih porabila v manj kot letu, odplačevala posojilo kar tri leta. Tako je hitro padla odločitev, da izdelke vrne. Vendar se je zgodba kmalu zapletla in prisiljena je bila najeti odvetnika.
Verjetnost, da gre za nepošteno poslovno prakso
Odvetnik Tomaž Toldi, ki je potek dogajanja podrobno preučil, trdi, da je precejšnja verjetnost, da gre za določene nepoštene poslovne prakse, ki so prepovedane, in dodaja: "Po tem, kar je gospa pojasnila, je velika verjetnost agresivnega trženja in zavajanja o lastnostih izdelka. Obstajajo pa tudi določeni elementi, ki kažejo na to, da se trži s posameznimi argumenti, ki s samim izdelkom ne bi smeli imeti nobene povezave."
Mlado študentko prava, ki je na brezplačni negi obraza spremljala svojo mamo, pa je izkušnja v kozmetični trgovini tako presenetila, da je zgodbo objavila na svojem blogu. "Vse skupaj se mi je zdelo tako vsiljivo, preračunljivo, psihološko dobro izpeljano ... Na koncu pa te stisnejo v kot in mislim, da veliko strank privoli že zaradi tega, ker jih je sram povedati, da nimajo denarja," je povedala Katja Grudnik.
Velik odziv žensk s podobno izkušnjo jo je presenetil. Med njimi je tudi Zdenka Novak, ki pred prepričevanjem demonstratorke v L'amorageu ni klonila, saj se ji je zdelo 1.600 evrov za izdelke za nego obraza odločno preveč. Še posebej jo je razjezilo, da so že med samo nego obraza od nje zahtevali vsaj 15 telefonskih številk prijateljic.
Z očitki se ne strinjajo
V trgovini s kozmetiko L'amorage na očitke odgovarjajo, da stranke, ki želijo vrniti izdelke, obravnavajo individualno in pri tem ugotavljajo, ali za to obstaja ustrezna zakonska podlaga. Trdijo, da je popolnoma logično, da stranka ne more vrniti izdelkov, ki jih je predtem že več mesecev uporabljala, če niso več originalno zapakirani in podobno.
Glede argumentov odvetnika, da obstaja velika verjetnost nepoštene poslovne prakse, pa trdijo, da takšnih praks v podjetju ne uporabljajo in skrbijo za visoko kakovost poslovanja in visoke standarde komunikacije s strankami. Zato takšne očitke zavračajo, češ da je takšne trditve treba postaviti v kontekst cilja, h kateremu teži tisti, ki takšne očitke navaja. Če je pri določenih strankah bilo takšno ali drugačno nezadovoljstvo, to obžalujejo in dodajajo, da je vsaka njihova stranka popolnoma svobodna v tem, ali se bo odločila za nakup izdelkov ali ne.
Jasna Krljić Vreg in Ana Vojnović Zorman, Posebna ponudba
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje