Na Telemachu so upoštevali pogodbi
Upokojenka trdi, da za dolg, ki ga je poravnala ni imela položnic, zato je Telemach prosila za izpis vseh izdanih računov. Prejela je nepregledno tabelo iz katere se ni znašla. Izkazalo se je, da je Telemachove račune sicer redno prejemala, a brez plačnega naloga, zato je upokojenka menila, da je plačilo urejeno prek trajnika. A ni bilo tako. Vztrajno jih je prosila, da ji bančni trajnik vendarle vzpostavijo, a so ji ugodili šelel pol leta po sklenitvi pogodbe. Februarja so ji prek direktne obremenitve sepa odtegnili denar, a le za internetne, ne pa tudi za mobilne storitve. S Telemacha so nam pojasnili, da gledalka za direktno bremenitev mobilnih storitev ni poslala ustreznega obrazca. Vprašanje pa je ali so ji ga v podpis ponudili.
Račune so pošiljali na dva naslova
Dodatno zmedo je povzročilo pošiljanje računov na dva različna naslova. Naša sogovornica je namreč ob sklenitvi naročniškega razmerja prosila, naj ji telefonski aparat pošljejo na Valjavčevo v Kranj, račune za telefon in internet pa na Hudovernikovo v Ljubljani. Na Telemachu so pojasnili, da je upokojenka ob sklenitvi pogodb na vsaki navedla drug naslov za dostavo računov, kar drži, a pogodbo je po njenih navodilih izpolnil Telemachov uslužbenec, ki pa, kot trdi gledalka, njenih navodil ni upošteval. Aprila, ko so prejeli njen pisni zahtevek po združitvi računov so zadeve začeli urejati, a prvi skupni račun je naša sogovornica prejela šele avgusta. Takrat je imela že vsega zadosti in je naročniško razmerje z njimi prekinila.
Dva meseca po vračilu opreme je dobila poziv za vračilo opreme
"Takoj ko sem se odločila, da ne bom več njihova naročnica sem jim odnesla aparat in kartico ter vse ostalo kar so mi dali. Ob vračilu 5. sepetembra sem prejela tudi potrdilo, da sem jim vse vrnila," je pojasnila Darinka Vrenko. Skoraj dva meseca pozneje, 2. novembra, je prejela Telemachov poziv naj nemudoma vrne opremo, saj ji jo bodo v nasprotnem primeru zaračunali. Na Telemachu pojasnjujejo, da je do napake prišlo, ker je vračilo opreme časovno sovpadalo z obvestilom o vrnitvi opreme. Zanimivo, da sočasno pri Telemachu pomneni obdobje skoraj dveh mesecev.
ZDUS: Premalo je posluha za potrebe starejših
"Premalo je informacij in če človek zahteva, da je to preko banke, ker je tako navajen in če so videli, da plačil ni bilo mesec ali dva bi morali ukrepati in me pisno obvestiti ali poklicati po telefonu in mi omogočiti, da zadeve uredim," je še povedalal razočarana upokojenka. Da je premalo posluha za potrebe starejših opozarjajo tudi na Zvezi društev upokojencev Slovenije (ZDUS), kjer dnevno prejemajo klice upokojencev, ki imajo težave pri sklepanju pogodb. "Lahko je vse narejeno po pravnih predpisih, pa se še takrat zalomi. Zaradi tega, ker se vsi ti ljudje premalo posvečajo starejšemu človeku. Morali bi jim natančno pojasniti kaj podpisujejo in jim pomagati, sploh če se kasneje pojavi kakšna težava,” je opozorila podpredsednica ZDUS Vera Pečnik. Na Zvezi društev upokojencev nudijo starejšim pomoč pri sklepanju pogodb in jih pozivajo, da se v primeru težav obrnejo nanje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje