Audi je tudi pri tretji generaciji uporabil preizkušen recept prvih dveh in elegantnega avanta A6 opremil za pobege z asfaltiranih cest. A6 allroad sicer ne poskuša biti terenec, brez težav in skrbi za mehansko ali kozmetično stanje avtomobila pa po zaslugi štirikolesnega pogona, dvignjene karoserije in dodatnih zaščit premaga tudi slabše urejene kolovoze ali gozdne ceste.
Stalni štirikolesni pogon quattro samodejno skrbi za ustrezen prenos moči na posamezno kolo, zračno vzmetenje pa omogoča prilagajanje višine vozila trenutnemu režimu vožnje in cestni podlagi. Iz normalnega položaja se lahko pri hitrejši vožnji karoserija spusti za 10 milimetrov, pri vožnji po terenu dvigne za 35 milimetrov, v skrajnem primeru pa lahko za kakšno počasno premagovanje grbine ali cestnega robnika voznik izbere še za 10 milimetrov višji položaj.
Razredu in značaju vozila primerna je ponudba pogonskih agregatov. Kupci lahko izbirajo med enim bencinskim in tremi dizelskimi motorji. Vsi so trilitrski, bencinski TFSI zagotavlja 228 kilovatov (310 KM) moči in navor 440 Nm, dizelski trojček pa sestavljajo motorji z močmi 150 kW (204 KM), 180 kW (245 KM) in 230 kW (313 KM) ter navori 450, 580 in 650 Nm. V vseh različicah so vgrajeni samodejni menjalniki, pri najmočnejšem TDI-ju osemstopenjski, pri preostalih treh sedemstopenjski.
Za najcenejšega audija A6 allroad morajo kupci v Sloveniji odšteti 64.140 evrov, za najdražjega v serijski izvedbi pa 74.400 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje