Pri nemških avtomobilskih znamkah je konservativizem posodobitev že skoraj pojem, kar pomeni, da se na zunanji podobi pomlajenih modelov največkrat spremenijo le podrobnosti. Več novosti pa je po navadi skritih očem opazovalcev, zaznajo pa jih uporabniki.
Omenjenim smernicam so sledili tudi pri posodobitvi Audijeve admiralske ladje, modela A8, ki ostaja najprestižnejša limuzina znamke, kupcem pa jo ponujajo v dveh karoserijskih izvedbah, krajši in daljši, ter serijskem štirikolesnem pogonu quattro. Izjema pri tem je le različica s hibridnim pogonom, ki poganja samo prednji par koles.
Na zunanjosti le manjši kozmetični posegi
Na zunanjosti so opravili le nekaj lepotnih popravkov in poudarili športnost vključno z novim keramičnim zavornim sistemom, kupcem pa ponujajo tudi pet novih barv karoserije. Nekaj več izboljšav so bili deležni pogonski agregati, in to predvsem na področju učinkovitosti, z večjo močjo in manjšimi količinami izpustov ogljikovega dioksida.
Pri tehnoloških novostih pa izstopajo novi matrični LED-žarometi z dinamičnim smernikom in številnimi dodatnimi funkcijami, ki zagotavljajo tudi večjo raven varnosti za uporabnike A8 in druge udeležence v prometu. Na kratko povedano bi lahko rekli, da se novi žarometi aktivno odzivajo na prometne razmere in temu ustrezno prilagodijo delovanje, ne le s preprostim preklapljanjem med dolgim in kratkim snopom, ampak s prilagajanjem strukture snopa, sestavljenega iz 25 segmentov.
Za večjo varnost med vožnjo ponoči poskrbi tudi sistem za prepoznavanje ljudi in toplokrvnih živali, po zagotovilih konstruktorjev pa je učinkovitejši tudi parkirni sistem s krmilno avtomatiko.
V notranjosti so poleg kozmetičnih sprememb na armaturi, volanu, oblogah in sedežih v ponudbo uvrstili novo vrsto usnja, ki je obdelano po okusu ljubiteljev naravnih postopkov, saj menda v procesu predelave zanj uporabljajo manj umetnih in škodljivih snovi.
Za pogon le najzmogljivejši motorji znamke
Ponudba posodobljenih motorjev ostaja pestra, seveda pa sodijo vsi v vrh tistega, kar vgrajujejo v izdelke iz Ingolstadta. Poleg dveh dizelskih agregatov 3,0 TDI z močjo 190 kilovatov (258 KM) in 4,2 TDI z močjo 283 kilovatov (385 KM), so v ponudbi na slovenskem trgu še trije bencinski, in sicer 3,0 TFSI z močjo 228 kilovatov (310 KM) in 4,0 TFSI z močjo 320 kilovatov (435 KM) ter 2,0 TFSI z močjo 180 kilovatov (245 KM) v hibridni različici.
Za najcenejšega audija A8 na slovenskem trgu s šibkejšim dizelskim motorjem je treba odšteti 89.900 evrov, cenovno sledi hibrid s ceno 90.000 evrov, za najcenejšo bencinsko različico pa je treba pripraviti vsaj 92.800 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje