V primerjavi s predhodnikom je novi A5 zgoraj brez zrasel za 47 mm in zdaj meri 4.673 mm v dolžino, obenem pa je pridobil tudi 14 mm v medosju, kar mu prinaša več prostora za noge potnikov v drugi vrsti. Prtljažnik je pridobil 60 litrov in zdaj lahko sprejme do 380 litrov prtljage. Vsi modeli bodo serijsko opremljeni z deljivo zadnjo klopjo in električno pomičnim prtljažnim pokrovom, ki se sproži tudi z gibom noge pod zadnji odbijač.
Še vedno s platnom
Na voljo bo seveda tudi 31,2-centimetrski (12,3-palčni) zaslon namesto klasičnih merilnikov in mikrofona na varnostnih pasovih za ojačevanje glasu pri vožnji zgoraj brez. Nova platnena streha se z enim dotikom stikala s pomočjo elektrike skrije v 15 sekundah ali ponovno postavi v 18 sekundah, tudi med vožnjo pri hitrosti do 50 km/h.
Motorna paleta bo vključevala enake stroje kot pri drugih karoserijskih različicah A5. Ob začetku prodaje bodo na voljo en bencinski in dva turbodizelska stroja z razponom moči od 140 do 185 kilovatov (od 190 do 252 KM), športno različico S5 pa bo poganjal trilitrski V6 TFSI z 260 kilovati (354 KM). Pozneje bosta motorno ponudbo dopolnila še šibkejši bencinski motor s 140 kilovati (190 KM) in najmočnejši trilitrski turbodizel z 210 kilovati (286 KM).
Najmočnejši dizelski A5 in S5 zgoraj brez bosta serijsko opremljena z Audijevim štirikolesnim pogonom quattro, medtem ko bo ta pri drugih različicah na voljo za doplačilo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje