Novinca na slovenskem trgu, ki sta v prodaji uradno sicer že od junija in avgusta dalje sta na slovenski trg pripeljala v dokaj dobro zvožene kolesnice predhodnikov. Pri uvozniku se lahko letos pohvalijo s 17 odstotki višjo prodajo, še bolj uspešni pa so pri osvajanju flotnih kupcev, saj so prodajo v primerjavi z lanskim letom povečali za 26 odstotkov.
Dodaten zagon prodaje
Z novo izdajo aurisa in avensisa seveda računajo še na dodaten zagon prodaje. Auris ima namreč poleg zunanjih kozmetičnih posegov za seboj tudi nekaj pomembnih vsebinskih izboljšav. Najbolj opazna je posodobitev podobe potniške kabine, v kateri so uporabili tudi kakovostnejše materiale. Po zaslugi pomladitvenih posegov je sedaj vožnja udobnejša in tišja. Boljša izolacija prestreže več zunanjega hrupa, novi blažilniki pa neravnine na cestah, nov volanski mehanizem olajša delo voznika.
Pri pogonskih agregatih ponujajo dva nova motorja, bencinski je 1,2-litrski in dizelski 1,6-litrski. Prvi zmore 85 kilovatov (116 KM), drugi 82 kilovatov (112 KM). Poleg omenjenih novih pa ostajajo v ponudbi še 1,33-litrski bencinski, 1,4-litrski bencinski in hibridni sklop bencinskega in elektromotorja. Za najcenejšega aurisa je treba v Sloveniji odšteti 14.500 evrov.
Iskanje starih in flotnih kupcev
Cene večjega sorodnika avensisa se začenjajo pri 21.000 evrih. Avensis je bil deležen še korenitejših pomladitvenih postopkov kot manjši sorodnik. Zunanja podoba zagotavlja bolj dinamičen vtis, a konstruktorji niso ostali le pri kozmetiki, ampak dejansko izboljšali vozne lastnosti. Zasluge za to pripisujejo izboljšani celotni konstrukciji, novim blažilnikom in novemu volanskemu mehanizmu.
Tudi pri avensisu so v ponudbo uvrstili dva nova motorja in sicer dizelskega 1,6 z močjo 82 kilovatov (112 KM) ter prav tako dizelskega 2,0 z močjo 105 kilovatov (143 KM). Med kupci pričakujejo predvsem tiste, ki že poznajo predhodnike, ter flotne kupce.
Safety sense bdi nad varnostjo
Pri obeh novincih pa konstruktorji izpostavljajo napredne aktivne varnostne sisteme, ki so združeni pod skupnim imenom »Safety Sense«. Varnostni sklop vključuje štiri sisteme med katerimi je verjetno najpomembnejši tisti, ki predhodno zazna in opozori na morebitni trk ter po potrebi tudi samodejno zavre. Sledijo pa še sistem za opozarjanje na nenamerno menjavo pasu, sistem samodejnega uravnavanja dolžine svetlobnega snopa in sistem za prepoznavanje prometnih znakov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje