Na testu v oddaji Avtomobilnost smo preizkušali MX-30, križanca, s katerim Mazda začenja električno mobilnost.
To je posebnež, kar smo pri Mazdi že večkrat videli. Pravzaprav je prototip, ki je na prodaj, živo promocijsko orodje za Mazdino prihodnost, ki bo popolnoma drugačna od tega, kar pri Mazdi poznamo danes.
In zato pri tem električnem kupeju ne gre toliko za celoto, ampak bolj za posamezne rešitve. MX-30 je namreč poln novih idej, pravzaprav poln novih zgodb in te bodo znali prebrati kvečjemu strastneži, ki trznejo, ko zaslišijo besedo "novo".
Nakup prinaša nekaj čejev
Torej, katere čeje je treba odkljukati? Prvič, to je osebni avto – ne "passenger car", ampak "personal car", torej ne avto za osebe, ampak vaš "osebni". Skratka za enega, ne za družino. Kupe! Kar je pravzaprav presenetljivo, ker je kabina za kupe kar prostorna. Celo zadaj se ne sedi slabo. Ima tri pasove in tri vzglavnike. Ampak, sedala so kratka, predvsem pa se od zadaj ven praktično ne vidi. Verjetno ni treba poudariti, da na stran tudi voznik ne vidi. Predvsem pa te morajo ven spustiti sprednji potniki. Avto ima sicer tukaj zapisano, da ima pet vrat, ampak ne slepimo se, v funkcionalnem smislu je to trivratni kupe.
Kot kupe bi moral biti športen, ta pa je SUV-jevsko visok, je CUV. No, to je nova resničnost.
Omejen doseg
Drugi če, ki ga morate sprejeti, če želite to mazdo – živeti morate v mestu, dnevno opraviti malo kilometrov, ali pa vsaj imeti pri roki še en avto. Kajti MX-30 ima baterij v praksi za komaj dobrih 150 kilometrov. Ampak tudi kot tak ima smisel, sploh če pogledamo na nakup tudi s cenovne plati.
Mazda MX-30 vsekakor na slovenski avtomobilski trg prinaša veliko svežine.
Veliko je novosti, ki smo jih podrobno razkrili v testu. Vabljeni k ogledu videoprispevka iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje