Volkswagen je namreč že v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja poslal na trg podobno motorno oplemeniteno različico, s prepoznavno rumeno karoserijo in črnima pokrovoma motornega prostora v zadku in prtljažnika v nosu. Pri novi generaciji so se oblikovalci odločili za malce pestrejšo podobo sprednjega dela, v katerem je seveda prostor za motor, prostor za prtljago pa so preselili v zadek. Da ne bi bilo dvoma o posebnosti hrošča GSR, opozarjata še napisa na bokih.
Precejšna razlika med starodobnikom in novincem pa je tudi v moči motorja, nekoč je bilo za poseben status dovolj že 50 KM, danes jih mora biti 210. Pod motorni pokrov športno oplemenitenega hrošča nove generacije so namreč pri Volkswagnu vgradili 2,0-litrski motor z močjo 155 kilovatov in navorom 280 Nm, ki rumenočrnega posebneža požene do hitrosti 100 kilometrov na uro v 7,3 sekunde, najvišja hitrost, ki jo doseže, pa je 229 kilometrov na uro.
Kupci bodo imeli le malo možnosti za igranje z dodatno opremo, najpomembnejša opcija je izbira med šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom DSG. Vozila iz omejene serije 3.500 primerkov bodo oštevilčena, notranjost pa poleg visoke ravni opreme še oplemenitena z okrasnimi šivi, dodatnimi oznakami in še nekaterimi podobnostmi, ki bodo zagotavljale višjo ceno posebneža. Na domačem nemškem trgu bo treba za GSR odšteti 30.300 evrov, pri Volkswagnu pa za spodbudo kupcem navajajo, da dosegajo ohranjeni primerki prav tako omejene serije izpred štirih desetletij zelo visoke cene na trgu starodobnikov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje