Vodilni možje znamke samozavesti in ambicioznosti na področju električnih avtomobilov ne skrivajo, kar pravzaprav ni nobena novost ali posebnost, vsekakor pa je za znamko pomembna novost milimeter manj kot štiri metre dolg novinec, ki so mu prisodili predvsem urbani značaj. Kratka previsa, krilno odpiranje bočnih vrat in odprtina brez sredinskega stebrička so seveda pomembne prednosti za uporabo v mestni gneči in večje udobje v kompaktni potniški kabini.
Kljub urbanemu značaju pa i3 ne deluje prav pohlevno in zaspano, saj ga poganja 50 kilogramov težek električni motor z močjo 125 kilovatov (170 KM) in navorom 250 Nm, kar je za 1.195 kilogramov težko vozilo - tudi ob dodatni teži potnikov - več kot dovolj. Do mestno zmerne hitrosti 60 kilometrov na uro pospeši v 3,7 sekunde, do 100 kilometrov na uro pa v 7,2 sekunde.
Litij-ionski sklop baterij, ki zagotavlja doseg od 130 do 160 kilometrov, je mogoče napolniti iz normalne hišne vtičnice ali hitrega polnilca, del energije je mogoče pridobiti tudi med vožnjo s pomočjo regeneracije, ki se začne takoj, ko voznik popusti stopalko za plin. Da bi uporabnikom zagotovili vsaj malce večji občutek neodvisnosti in jih razbremenili neprestanega razmišljanja o tem, kje jih čaka naslednja električna vtičnica, pa i3 skriva v drobovju dodatni adut v podobi bencinskega dvovaljnika z gibno prostornino 650 kubičnih centimetrov in močjo 25 kilovatov (34 KM), ki poskrbi za električno energijo in poveča skupni doseg, brez polnjenja na vtičnici ali bencinski črpalki, do 300 kilometrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje