Novi clio premierno predstavlja nove oblikovne linije znamke, ki jih bo mogoče videti tudi na drugih modelih. Foto: Renault
Novi clio premierno predstavlja nove oblikovne linije znamke, ki jih bo mogoče videti tudi na drugih modelih. Foto: Renault

Novinec namreč že na prvi pogled ponuja precej drugačen vtis, kar je v največji meri zasluga oblikovalske ekipe pod vodstvom Laurensa van der Ackerja. Kar nekaj oblikovalskih elementov, ki jih je mogoče videti na serijskem vozilu so uporabili že pri različnih prototipih predstavljenih v minulih letih. S tem pa znamka izpolnjuje svojo obvezo, da bodo ponudili pri tudi serijskih modelih malce več sloga in čutnosti značilnih za drzne prototipe.

Kljub dinamični, mladostni podobi pa clio ne odbija s pretiranimi oblikovalskimi ali konstruktorskimi eksperimenti, ki se Renaultu že nekajkrat niso ravno obrestovali. Petvratna kombilimuzina, s kozmetično prikritim drugim parom vrat, bo ponujala tudi klasično uporabnost oziroma prilagodljivost clia različnim vlogam. Pri Renaultu namreč obljubljajo, da bodo kupcem ponudili dovolj izbire pri sestavljanju opreme, zunanje podobe in pogonskih agregatov.

Dva nova motorja iz družine energy
Med motorji izpostavljajo dva iz družine energy. Trivaljnik TCe 90 z gibno prostornino 899 kubičnih centimetrov bo zagotavljal 67 kilovatov moči (90 KM) in 135 Nm navora, kar je primerljivo z zmogljivostmi 1,4-litrskega motorja. Povprečna poraba naj bi bila 4,3 litra goriva na sto kilometrov, v zrak pa naj bi na vsak kilometer izpuhal 99 gramov ogljikovega dioksida. Novost v ponudbi pa bo tudi nov dCi 90, ki je izvedenka 1,5-litrskega dizelskega motorja z močjo 67 kilovatov (90 KM) in navorom 220 Nm. Tudi omenjeni motor naj bi odlikovala nizka povprečna poraba, le 3,2 litra na sto kilometrov in 83 gramov izpusta ogljikovega dioksida na kilometer.

Kljub poudarjanju varčnosti in želji, da bi s cliom dosegli vodilen položaj po nizkosti porabe goriva in količine izpustov ogljikovega dioksida, pa bodo pri Renaultu kupcem ponudili tudi nekaj več zabave v podobi kombinacije motorja TCe 120 in šeststopenjskega samodejnega menjalnika EDC. Bencinski 1,2-litrski štirivaljnik bo zagotavljal zmogljivosti primerljivega 1,6-litrskega motorja in sicer 90 kilovatov moči ter 190 Nm navora.

Tablica za povezavo z avtom in svetom
Med novostmi v ponudbi opreme novega clia pa pri Renaultu izpostavljajo novo tehnološko igračko, ki bo omogočala povezavo med avtomobilom in okoljem. Renault R-Link s 7-palčnim zaslonom bo imel vlogo uporabniškega vmesnika med napravami v vozilu in voznikom, vgrajena navigacijska naprava TomTom bo skrbela za aktualna obvestila o prometu, uporabniki pa se bodo lahko povezali tudi s spletom in prenesli raznolike aplikacije namenjene resni ali uporabi za zabavo.

Novi clio naj bi na slovenski trg pripeljal že jeseni, povsem v skladu z novimi trendi in predvsem z željo po nagovarjanju novih generacij pa poteka tudi »priprava terena« za začetek prodaje, saj na spletnem naslovu www.clio.renault.si ponujajo interaktivno predstavitev novinca.