Evropski kupci so se doslej najraje odločali za šibkejšega izmed dveh dizelskih motorjev v ponudbi, 3,0-litrski dizelski motor V6 z največjo močjo 157 kilovatov (211 KM) in navorom 520 Nm. Z izboljšavami je uspelo Land Roverjevim inženirjem pri tem motorju zmanjšati dosedanji izpust ogljikovega dioksida z 244 gramov na 224 gramov na prevoženi kilometer.
Bolj kot te za voznike precej neopazne izboljšave bodo verjetno veseli tehničnih izboljšav kupci različic z zmogljivejšimi dizelskimi motorji, pri katerih so moč povečali z 182 na 190 kilovatov (z 245 KM na 256 KM), pa tudi zmanjšali izpust ogljikovega dioksida z 244 na 230 gramov. Največji navor 600 Nm ostaja enak kot doslej, veliko zaslug za boljši izkoristek moči pa ima novi 8-stopenjski samodejni menjalnik ZF, ki bo na voljo z zmogljivejšo različico dizelskega motorja.
Motornih novosti bodo deležni le kupci v tistih evropskih državah, kjer veljajo okoljevarstvena določila o ustreznosti motorjev standardom euro 5, na preostalih trgih bodo še naprej prodajali do okolja manj prijazne motorje in šeststopenjski samodejni menjalnik.
V ponudbi pa tudi v modelskem letu 2012 ostaja še naprej najzmogljivejši pogonski agregat, bencinski 5,0-litrski motor V8 za največjo močjo 280 kilovatov (375 KM), največjim navorom 510 Nm in nič kaj mikavnim izpustom ogljikovega dioksida 328 gramov na prevoženi kilometer.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje