Mali kabriolet iz družine DS bo imel namreč zložljiv le platneni strešni del, ki ga bo mogoče brezstopenjsko odpirati in povečevati odprtino nad glavami potnikov. Končno stopnjo pa predstavlja še zlaganje zadnjega "stekla".
Kot poudarjajo Citroënovi konstruktorji, so s tem kompromisom dosegli tri pomembne prednosti, in sicer, da je mogoče upravljanje platnene strehe s pomočjo elektrike pri hitrostih do 120 km/h, avtomobil je ohranil pet pravih sedežev, poleg tega pa naj bi imel največji prtljažnik v svoji kategoriji.
Konstrukcija kabrio različice DS3 tako ostaja skoraj enaka kot pri klasičnem DS3, podobno pa velja za ponudbo barvnih kombinacij in opreme. Pri kabriu bodo lahko kupci izbirali med tremi barvami platna, podobno kot sicer pri izbiri barve klasične strehe. Izrazitejša konstrukcijska novost je le gibanje pokrova prtljažnika, ki se mora izogniti zloženi strehi, lažje pa naj bi bilo tudi odpiranje na omejenem prostoru za vozilom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje