Ena od ključnih prednosti električnega twinga je polnjenje na javnih polnilnicah z močjo polnjenja do 22 kW. Pol ure priklopa na takšni polnilnici je dovolj, da ima električni twingo radij podaljšan za novih 80 kilometrov. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Ena od ključnih prednosti električnega twinga je polnjenje na javnih polnilnicah z močjo polnjenja do 22 kW. Pol ure priklopa na takšni polnilnici je dovolj, da ima električni twingo radij podaljšan za novih 80 kilometrov. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

V Avtomobilnosti smo se družili z električnim renault twingom, ki ga proizvajajo v Revozu v Novem mestu. Nekako si predstavljamo, da bo tipični voznik električnega twinga živel nekje blizu ali pa ne obrobju mesta in se v središče vozil na delo, ali pa po nakupih. Kot tak je to odličen avto, celo cenovno.

Čeprav je njegova baterija razmeroma majhna. Kapaciteta je le 22 kilovatnih ur, kar pomeni, da ta twingo nikakor ne bo dolgoprogaš, pač pa je namenjen mestni, oziroma primestni vožnji in je s tem pri hiši kot drugi avto.

Mi smo na našem testu beležili povprečno porabo 14 kilovatnih ur na sto kilometrov. In to pomeni, da eno polnjenje baterije zadošča za približno 150 kilometrov. In pri dosegi te številke smo se recimo tretjino časa vozili tudi po avtocesti, kjer ta malček seveda ni najbolj domač, a za krajše vožnje vsekakor znosen.

Da je električen pogon za takšne avte izredno smiseln v praksi dokazujejo odlične manevrske lastnosti. Avto med semaforji odlično pospešuje, hkrati pa ga lahko obrnete na izjemno majhnem prostoru. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Da je električen pogon za takšne avte izredno smiseln v praksi dokazujejo odlične manevrske lastnosti. Avto med semaforji odlično pospešuje, hkrati pa ga lahko obrnete na izjemno majhnem prostoru. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Idealen za vožnjo v mestu

Njegova najvišja hitrost s 135 kilometri na uro le blago presega slovensko hitrostno omejitev, a hitreje se tako ali tako ne bi želeli peljati, saj je v kabini že precej hrupno.

Za pogon skrbi elektromotor z močjo 60 kilovatov, ki je podoben kot tisti, ki ga najdemo v modelu ZOE. Twingo je nekako pred bolj široko uporabnim Zoe-jem postal ravno nova vstopnica v Renaultovo električno mobilnost.

Na zunaj se električni twingo od bencinske različice razlikuje v detajlih, kot so modre obrobe in dodane oznake na zadnjem delu. V notranjosti je ohranil identično prostornost vključno z 231 litrskim prtljažnikom. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Na zunaj se električni twingo od bencinske različice razlikuje v detajlih, kot so modre obrobe in dodane oznake na zadnjem delu. V notranjosti je ohranil identično prostornost vključno z 231 litrskim prtljažnikom. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Šviganje po mestnih ulicah je medtem v takšnem avtomobilu skoraj tako preprosto kot na kakšnem električnem skiroju, le da imamo okoli sebe nekaj pločevine, streho nad glavo in, seveda, s seboj lahko vozimo še tri potnike.

Bolj podrobno smo naše vtise o tem zanimivem avtomobilu strnili v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.