V Avtomobilnosti smo se družili z električnim renault twingom, ki ga proizvajajo v Revozu v Novem mestu. Nekako si predstavljamo, da bo tipični voznik električnega twinga živel nekje blizu ali pa ne obrobju mesta in se v središče vozil na delo, ali pa po nakupih. Kot tak je to odličen avto, celo cenovno.
Čeprav je njegova baterija razmeroma majhna. Kapaciteta je le 22 kilovatnih ur, kar pomeni, da ta twingo nikakor ne bo dolgoprogaš, pač pa je namenjen mestni, oziroma primestni vožnji in je s tem pri hiši kot drugi avto.
Mi smo na našem testu beležili povprečno porabo 14 kilovatnih ur na sto kilometrov. In to pomeni, da eno polnjenje baterije zadošča za približno 150 kilometrov. In pri dosegi te številke smo se recimo tretjino časa vozili tudi po avtocesti, kjer ta malček seveda ni najbolj domač, a za krajše vožnje vsekakor znosen.
Idealen za vožnjo v mestu
Njegova najvišja hitrost s 135 kilometri na uro le blago presega slovensko hitrostno omejitev, a hitreje se tako ali tako ne bi želeli peljati, saj je v kabini že precej hrupno.
Za pogon skrbi elektromotor z močjo 60 kilovatov, ki je podoben kot tisti, ki ga najdemo v modelu ZOE. Twingo je nekako pred bolj široko uporabnim Zoe-jem postal ravno nova vstopnica v Renaultovo električno mobilnost.
Šviganje po mestnih ulicah je medtem v takšnem avtomobilu skoraj tako preprosto kot na kakšnem električnem skiroju, le da imamo okoli sebe nekaj pločevine, streho nad glavo in, seveda, s seboj lahko vozimo še tri potnike.
Bolj podrobno smo naše vtise o tem zanimivem avtomobilu strnili v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje