Švedsko-kitajska naveza glede na lastniške povezave v skupini, ki izdeluje osebne avtomobile volvo, seveda ni presenečenje, je pa pozitiven znak, da se Kitajska želi približati varnostnim prometnim standardom, ki veljajo v Evropi. Skupni projekt Švedske in Kitajske pa podpirajo tudi državni organi, ki bodo skrbeli za delno financiranje centra, v katerem bodo sodelovali še strokovnjaki z univerze v Göteborgu.
Kitajska je eden izmed najhitreje rastočih avtomobilskih trgov na svetu in zato še kako zanimiva za tuje izdelovalce avtomobilov, ki si prizadevajo odrezati čim večje tržne deleže, po navadi z lokalno izdelanimi avtomobili. Kitajski interesi pa verjetno niso omejeni le na dvig ravni varnosti za domače kupce, ampak se kitajski izdelovalci zanimajo tudi za tehnologije, ki bi jih lahko uporabili pri prodiranju na evropski trg. Dosedanji poskusi posameznih izdelovalcev so namreč najpogosteje propadli prav zaradi manj kakovostne izdelave in slabših rezultatov na preizkusnih trčenjih.
Volvo ima že od sedemdesetih let 20. stoletja naprej enega izmed najnaprednejših centrov za raziskovanje prometne varnosti, njihovi strokovnjaki pa nosijo zasluge za uvedbo številnih inovacij, ki so postale z leti standard v vozilih. Trenutni direktor centra Hans Nyth pa bo že v prvem kvartalu prihodnjega leta prevzel vodenje novega centra v Pekingu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje