Škoda si je namreč v zadnjem desetletju ali dveh z modeli na trgu ustvarila sloves izdelovalca uporabnih in nadpovprečno prostornih vozil v posameznem avtomobilskem razredu. Čeprav si ta sloves želijo obdržati, pa naj bi imeli novi modeli tudi privlačnejšo zunanjo podobo. Nove oblikovne smernice so nakazali s študijo vision C, zdaj pa je nared tudi prvi serijski model, oblikovan v skladu z novimi smernicami.
Kljub prizadevanjem oblikovalcev za privlačnejši zunanji videz pa konstruktorji niso zanemarili drugih elementov. Nova fabia je tako v primerjavi s predhodnico prostornejša, kar velja za potniško kabino in prtljažnik, pogonski agregati so varčnejši, v ponudbo je uvrščenih več asistenčnih sistemov iz višjih razredov, ponudili pa bodo tudi možnost omrežnega povezovanja vozila in pametnih telefonov.
Sodobne tehnološke igračke bodo verjetno všeč novemu krogu mlajših kupcev, ki jih bodo poskušali pritegniti tudi s poudarjeno športnostjo. Fabia je zato nižja in širša od predhodnice ter ima boljšo lego na cesti. Povsem trendovsko pa nameravajo ponuditi kupcem tudi več možnosti individualizacije izbranega vozila.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje