Ford puma je klasičen, majhen športni terenec, se pravi SUV, ki je tudi CUV, ker ima kupejevski zadnji del.
Puma ni nadomestilo za ecosporta. Ecosport bo v ponudbi ostal kot mali terenček. Robustnež. Naloga pume pa je razvajati. S slogom in športnostjo.
Thomas Morel, direktor zunanjega oblikovanja pri Fordu, je za Avtomobilnost o dizajnu pume povedal: »Želeli smo seksi vozilo, ljubezen na prvi pogled. Kot SUV-kupe? Čeprav to ni. Na kupe spominja zaradi širokega zadka. Nekatere iztočnice izražajo možatost.«
Tri odlike novega modela
Izkoristimo torej glavnega oblikovalca, da nam razkrije tri odlike, s katerimi bo puma osvajala naša čustva. "Žarometi so pokončni, kar je edinstveno. Ima osebnost, videti je odločen, simpatičen, a ne prisrčen. Ima zelo poudarjen, velik lok nad kolesom. Blatnik je močan in trden. Za športnega terenca je pomembno, da ima krepko držo in značaj. Nenavadno je, da se ta linija spušča v nasprotni smeri. Zato zelo ponosno stoji na cesti. Linija se spusti, se odbije na grbi in skoči naprej. Zelo izrazita izboklina je za ta razred nenavadna. Zanjo smo se morali z inženirji zelo potruditi.«
Veliko notranjega prostora
Ford puma je avto velikih presenečenj. Ni samo avto velikih proporcev. Ogromno prostora ponuja avto tudi v svoji notranjosti. Najprej je tu kabina, ki tudi na zadnji klopi zagotavlja udobje odraslima potnikoma. Nato so tu sedeži z zadrgo, ki jih lahko slečemo in očistimo kot pri renault capturju, a največje presenečenje opazimo, ko s ključem v žepu brcnemo pod zadnji odbijač.
Marcus Mackert, vodja razvoja pume, nam je na praktičnih primerih pokazal, kako velik je v resnici prtljažnik: "Morda se zdi majhen, a naj vam pokažem ... Tudi v na videz majhen prtljažni prostor spravimo veliko stvari."
Fordovi inženirji so nato impresionirali z otroškim vozičkom, lončnicami za novi taščin zimski vrt, letalskimi kovčki in seveda s torbami za golf. Da pa so pri razvoju upoštevali tudi manj prijetno rabo avta, dokazuje tudi nekaj centimetrska luknja v dnu prtljažnika.
»Sem noter lahko nalijete vodo. Odvijete čep za izpust, spustite vodo in prostor osušite.«
Fotografiranje v profesionalnem studiu
O pumi bomo še govorili, o tehniki, hibridnem pogonu, digitalnih merilnikih, ko bomo vozilo tudi zapeljali.
Pumo smo si premierno pogledali v profesionalnem fotografskem studiu v Nemčiji. Ford puma je bil subjekt našega nagrajenega fotografa Lovra Megušarja, študenta fakultete za fotografijo VIST, ki je zmagala s fotografijo rumenega mustanga na našem natečaju. Njegova naloga je bila narediti čim bolj dinamično fotografijo statično postavljene pume.
Kako mu je uspelo, poglejte v našem videu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje