Prvi model, ki bo na voljo z novim motorjem, bo mondeo, in sicer na Kitajskem, nato sledi še vgradnja v ameriški model fusion in malce pozneje v novega evropskega mondea. Motor bodo izdelovali v Romuniji, pozneje pa verjetno še kje drugje, saj povpraševanje po novih motorjih narašča. Pri Fordu poudarjajo, da bo v primerjavi z letom 2010, do konca letošnjega leta proizvodnja že trikrat večja. Globalno pa bo do konca 2013 tehnologija ecoboost na voljo že v 80 odstotkih vseh Fordovih modelov.
Novi 1,5-litrski motor ecoboost ima turbinski polnilnik, neposredni vbrizg goriva, variabilno krmiljenje ventilov in prvič tudi računalniško krmiljeno sklopko jermena za pogon vodne črpalke, ki zagotavlja dodatno varčevanje z gorivom zaradi skrajšanja časa ogrevanja motorja.
Uradnih tehničnih podatkov o zmogljivostih sicer še ni na voljo, Fordovi inženirji pa zagotavljajo, da bodo zmogljivosti na ravni 1,6-litrskega motorja ecoboost z močjo 118 kilovatov (160 KM), ki je že v ponudbi. Poraba in izpusti ogljikovega dioksida pa naj bi bili nižji, na nekaterih strateških trgih pa bodo zaradi meje davčnih razredov nižje tudi dajatve.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje