Karavanska različica civica je dolga 4.520 milimetrov, kar je 235 milimetrov več kot petvratna kombilimuzina, širina 1.770 milimetrov in višina 1.440 milimetrov pa sta enaki kot pri manjšem sorodniku. Za številne uporabnike še kako pomembno razliko pa prestavlja prostornejši prtljažnik, ki pri tourerju ponuja 147 litrov več prostornine, skupno 624 litrov, s podiranjem sedežev pa je mogoče pridobiti do 1.668 litrov prostornine.
S 565 milimetrov višine je precej nižji tudi rob ravne nakladalne površine prtljažnika, dodatno uporabno vrednost ima možnost preklopa sedalnih delov druge sedežne vrste navzgor, s čimer se v potniški kabini pridobi višji prtljažni prostor za krajše in višje kose prtljage oziroma tovora.
Ob foto predpremieri novega civic tourerja, ki ga javna salonska premiera čaka v Frankfurtu začetek septembra, sicer podrobnosti o ponudbi opreme in motorjev za posamezne trge še niso razkrili, zaenkrat pa pri Hondi omenjajo motorja 1,6 i-DTEC in 1,8 i-VTEC, ki jih bo mogoče kombinirati z ročnim ali samodejnim menjalnikom.
Dizelski 1,6-litrski agregat je tudi prvi iz serije Hondinih novih okolju prijaznejših motorjev, ki so ga prvič vgradili prav v kombilimuzino civic. V karavanu pa bodo kupcem prvič ponudili prilagodljivi sistem vzmetenja zadnjih koles s tremi stopnjami nastavitev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje