Razstavljavci imajo precej različne pristope k vzbujanju pozornosti, nekateri prisegajo na to, da ostajajo v ospredju avtomobili, drugi zagovarjajo kombinacijo lesketajoče pločevine in privlačnih hostes.
Pa tudi zadnje nimajo pri vseh enake vloge. Prevladujejo tiste, ki obiskovalcem posredujejo promocijsko gradivo o razstavljenih vozilih, jim morda odgovorijo še na kakšno dodatno vprašanje, navsezadnje pa pazijo na razstavne eksponate, ki so pogosto tarča lovcev na spominke.
Pri nekaterih znamkah, pa predvsem v dneh, rezerviranih za predstavnike medijev, poskrbijo za dodatno pozornost in seveda dodatne objave. Nekaj predstavnic številčne zasedbe hostes z letošnjega avtomobilskega salona v Ženevi, ki bo za obiskovalce odprt do 16. marca, smo zbrali tudi v fotogaleriji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje