Odprti štirisedežnik, ki je dolg 3.494 milimetrov, širok pa 1.978 in visok 1.494 milimetrov, namreč nima vrat, streha je odprta, od na avtomobilu pričakovanih steklenih površin pa ima le vetrobransko steklo. Še bolj skrajni so bili oblikovalci pri zasnovi potniške kabine, v kateri so štirje nenavadni školjkasti sedeži, ki po nenavadnosti tekmujejo z armaturo.
Prototip fourjoy je sicer mišljen predvsem kot magnet za oči obiskovalcev avtomobilskega salona v Frankfurtu, oblikovalska drznost pa zakriva obrise bodočega smartovega serijskega štirisedežnika, ki bo imel tudi Renaultovega dvojčka in ju bodo izdelovali v Novem mestu.
Kot se spodobi za futuristični prototip in v skladu z aktualnimi pogonskimi trendi, ima fourjoy vgrajen električni motor z močjo 55 kilovatov, ki mu bo energijo zagotavljal litij-ionski akumulator z zmogljivostjo 17,6 kWh. Napolniti ga bo mogoče iz običajnega električnega omrežja ali pa s pomočjo hitrega polnilca.
Prototip pa nadgrajuje še eno izmed idej popolne mobilnosti, ki naj bi zagotavljala, da se bodo uporabniki v vsakem primeru pripeljali do končnega cilja, pa čeprav z rolko. V avtomobilu je namreč prostor za dve rolki, na kateri naj bi potniki prestopili tam, kjer se začnejo območja, prepovedana za avtomobile. Seveda pa bi lahko na rolki - poleg njiju sta v vozilu tudi dve ustrezni zaščitni čeladi - gledali tudi kot na "rešilna čolna", če v akumulatorju zmanjka energije in se avtomobil ustavi daleč stran od električnih priključkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje