Evropsko različico Hondinega modela CR-V je mogoče prepoznati že po podrobnostih na zunanjosti, vključno z dnevnimi lučmi. Foto: Honda
Evropsko različico Hondinega modela CR-V je mogoče prepoznati že po podrobnostih na zunanjosti, vključno z dnevnimi lučmi. Foto: Honda

Četrta generacija modela, ki so ga prvič predstavili leta 1995, bo nadaljevala tradicijo na temeljih približno petih milijonov prodanih predhodnikov. Pri Hondi poudarjajo, da je evropska različica, ki jo bodo izdelovali v Veliki Britaniji uglašena po okusu zahtevnih evropskih kupcev. Novi CR-V pa naj bi med drugim odlikovala kakovostnejša izdelava, večja uporabnost in bolj dodelane podrobnosti.

CR-V bo v kombinaciji z bencinskim motorjem 2,0 i-VTEC na voljo z dvokolesnim in štirikolesnim pogonom, privržencem dizelskih pogonskih agregatov pa bodo ponudili tudi dizelski motor 2,2 i-DTEC. Prvi zmore v posodobljeni izvedbi 115 kilovatov (155 KM) moči in 192 Nm navora, drugi pa 112 kilovatov (150 KM) moči in 350 Nm navora. Možnost izbire dvokolesnega pogona bo novost, za katero so se pri Hondi odločili na podlagi podatkov, da je imelo na evropskih trgih leta 2011 kar 51 odstotkov kompaktnih SUV-jev le dvokolesni pogon.

Okusu evropskih kupcev bo prilagojena tudi ponudba opreme, med katero bo mogoče najti napredne asistenčne sisteme za varnejšo vožnjo in sodobne informacijsko-zabavne sisteme, kljub nekoliko manjšim zunanjim meram, pa so konstruktorji bolje izkoristili notranji prostor in povečali raven udobja v potniški kabini. Prostornino prtljažnika 589 litrov je mogoče s podiranjem sedežev povečati na 1.648 litrov, vanj pa gresta tudi dve gorski kolesi ali dva kompleta palic za golf.

O cenah evropske različice pri Hondi za zdaj še molčijo, znano pa je že, da bo evropski CR-V najprej pripeljal na britanski trg v mesecu oktobru.