Variant je s skupno dolžino 4.562 milimetrov za 307 milimetrov daljši od petvratne kombilimuzine, dodatni milimetri pa se najbolj poznajo v prtljažniku, ki se ponaša tudi z dodatno prilagodljivostjo, značilno za karavanske karoserijske izvedbe. Poleg možnosti izbire dvojnega dna in prilagodljive višine je do uporabnikov prijaznejše tudi zlaganje naslonov zadnjih sedežev, ki ga je mogoče opraviti s potegom ročic na bokih prtljažnika in prostor povečati do 1.620 litrov.
Ponudba opreme in motorjev je podobna kot pri kombilimuzini, za pogon varianta so namreč predvideli sedem motorjev s turbino in neposrednim vbrizgavanjem. Kupci lahko izbirajo med štirimi bencinskimi motorji z močmi 63 kilovatov (85 KM), 77 kilovatov (105 KM), 90 kilovatov (122 KM) in 103 kilovati (140 KM). Dizelski trojček pa sestavljajo motorji z močmi 77 kilovatov (105 KM), 81 kilovatov (110 KM) in 110 kilovatov (150 KM).
Na slovenski trg naj bi novinec pripeljal septembra, znane pa so že tudi cene, za najcenejšega z bencinskim motorjem 1,2 TSI 77 kW bo treba odšteti 17.105 evrov, za najcenejšega z dizelskim motorjem 1,6 TDI 77 kW pa 19.015 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje