zaradi hibridnega pogonskega sklopa zmogljivejši in učinkovitejši od sedanjega modela.
V zadnjem času postaja jasno, da hibridna tehnologija ni več namenjena le doseganju manjše porabe in manjših izpustov, temveč jo proizvajalci s pridom izkoriščajo tudi za povečevanje zmogljivosti modelov. Hibridno tehnologijo na različne načine uporabljajo pri hiperšportnih, v sklopu neizogibne elektrifikacije pa jo med drugim napoveduje tudi BMW-jev športni oddelek M.
Pri britanskem Autocarju navajajo, da bo tudi novi golf GTI, tako kot sedanjega, poganjal dvolitrski turbobencinski štirivaljnik, ki pa bo opremljen z 48-voltnim električnim omrežjem ter integriranim zaganjalnikom. Poleg tega bo imel namesto klasičnega turbopolnilnika, ki ga poganjajo izpušni plini, vgrajen električni kompresor, s katerim bodo izničili t. i. turboluknjo ter zagotovili bolj enakomerno porazdelitev navora.
Električni zaganjalnik, vgrajen v sprednji del dvosklopčnega sedemstopenjskega menjalnika DSG, bo imel dvojno vlogo, saj bo v športnem načinu z dodatno močjo pomagal motorju na notranje zgorevanje. Novi GTI naj bi tako razvijal približno enako moč kot sedanji model GTI clubsport, ki zmore 195 kilovatov (265 KM).
Pod pločevino novinca s hibridno tehniko se bo skrivala nadgrajena različica platforme MQB, na kateri sloni tudi sedanji model. Izboljšave platforme naj bi vključevale predvsem izdatnejšo uporabo lahkih materialov, kar bo prineslo 50 kilogramov prihranka pri masi.
Golf osme generacije bo v prodajne salone prispel predvidoma v tretjem četrtletju leta 2019, njegova športna različica GTI pa bo nared leta 2020.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje