Peugeot v modelu 3008 ne ponuja več dizelskega agregata. Trdijo pa tudi, da mora biti pot do 100-odstotno električnih vozil postopna, in ne vsiljena. Menijo, da je prava pot hibridna tehnologija, ki omogoča tudi občutek vožnje na elektriko, predvsem pri majhnih hitrostih, v zastojih, v mestni vožnji, pa tudi na podeželju. Majhna baterija in hibridni pogonski sklop naj bi pomagala pri manjših izpustih in porabi goriva tudi na avtocesti. Alternativa za dizelski motor pri peugeotu 3008 je danes mehki hibrid.
Peugeotov nacionalni tehnični svetovalec je razložil, da so uporabili majhen, klasični 1,2-litrski trivaljni bencinski motor na notranje zgorevanje PureTech 136 KM (100 kW). Energija je shranjena v kompaktni 48-voltni litij-ionski bateriji, ki je nameščena pod levi sprednji sedež, zato ne zmanjšuje prostora v kabini ali prtljažniku. Bruto kapaciteta je le 0,9 kWh, zato se hitro prazni in tudi hitro polni. Energija, shranjena v bateriji, omogoča, da se vozilo pri majhnih hitrostih, na primer manevriranju na parkirišču ali premikanju v zastojih, premika izključno na elektriko.
Hibrid za umirjeno vožnjo
Drugačen je tudi menjalnik. Gre za menjalnik, ki je v osnovi robotiziran ročni menjalnik in vsebuje tudi elektromotor, ki zmore moč 21 kilovatov in 55 Nm navora. Pri Peugeotu trdijo, da lahko hibrid v optimalnih razmerah deluje do 50 odstotkov časa izključno na električni pogon. Zato so pripravili hibridni izziv, v katerem so štiri slovenske novinarske ekipe tekmovale, katera bo prevozila več poti na elektriko – na 50-kilometrski trasi, ki je večino časa vodila po mestu in podeželju, majhen del pa po ljubljanski obvoznici.
Tekmovalo se je iz Ljubljane na Gorenjsko, kamor se veliko ljudi v jutranjih in popoldanskih prometnih konicah vozi na delo in nato domov. Ker je šlo za izziv in tekmovanje, je bila tudi vožnja nekoliko počasnejša, kot bi bila v resnici, a še vedno v okviru cestnoprometnih predpisov. Rezultati so bili temu primerni in izenačeni. Prav vsi so dosegli vsaj 50 odstotkov poti v električnem načinu, potovalni računalnik zmagovalnega 3008 pa je na cilju pokazal, da je bilo od skupno 50 kilometrov poti 58 odstotkov električnih.
V Avtomobilnosti smo v mehanični delavnici skupaj s prvim človekom Peugeoteve tehnike v Sloveniji Stojanom Renčeljem že razstavili Peugeotov blagi hibrid. Vabljeni k ogledu videoreportaže.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje