Zaradi vgradnje baterije se je za 10 litrov zmanjšala prostornina posode za gorivo, je pa zato večji prtljažnik. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Zaradi vgradnje baterije se je za 10 litrov zmanjšala prostornina posode za gorivo, je pa zato večji prtljažnik. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Honda z modelom CR-V predstavlja svoj prvi priključni hibridni pogonski sklop v Evropi, oznaka zanj je e:PHEV. Ta prinaša v osnovi isto preverjeno tehnologijo pogonskega sklopa kot hibridna izvedenka, vendar z eno bistveno razliko – baterija s 17,7 kWh omogoča do 79 kilometrov vožnje (WLTP) v električnem načinu.

Večja električna pomoč, ki jo zagotavlja priključni hibridni sistem, omogoča manjšo porabo bencina, ki je ob popolnoma napolnjeni bateriji 0,8 l/100 km, izpusti CO2 pa 19 g/km. To je ključen podatek v letu, v katerem so v EU-ju začeli veljati strožji predpisi glede izpustov CO2 v ozračje. Baterija se vedno izprazni le toliko, da vozilo preklopi v hibridni način vožnje. Priključni hibrid ne ponuja možnosti štirikolesnega pogona.

Uporabniki lahko pri polnjenju izberejo funkcije za predpripravo in klimatizacijo. Te funkcije vključujejo časovnik ter nastavitve temperature in časa delovanja. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Uporabniki lahko pri polnjenju izberejo funkcije za predpripravo in klimatizacijo. Te funkcije vključujejo časovnik ter nastavitve temperature in časa delovanja. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Baterije so shranjene v dnu vozila, zato se je za 40 litrov (na 635 litrov) povečala prostornina prtljažnika. Polnilna vratca so na levem sprednjem odbijaču in se odprejo s pritiskom na pokrov polnilnih vratc. Baterija ne omogoča hitrega polnjenja, vseeno pa nadzor polnjenja v povezavi z grelnikom omogoča boljše delovanje v hladnejših dneh. CR-V lahko na javnih polnilnicah (ima 6,8 kW moči polnilnika) napolnimo v 2,5 ure, na klasični hišni vtičnici pa v 7,5 ure.

Honda CR-V PHEV ima še več opreme. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Honda CR-V PHEV ima še več opreme. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Še ena prednost PHEV-različice CR-V je večja vlečna zmogljivost. S klasičnim hibridom lahko vlečete prikolico z maso do 750 kilogramov, v primeru priključnega hibrida pa do 1,5 tone. Tudi obremenitev na kljuki je lahko večja za 25 kilogramov.
Oblikovne spremembe na zunaj in v kabini niso velike, posebnost je edinstvena zlata barva, ima pa PHEV ob izbiri le ene, najvišje stopnje opreme, še 360-stopinjsko kamero in parkirnega pilota.

Hondo CR-V smo v Avtomobilnosti že spoznali v vožnji. Vabljeni k ogledu videoreportaže.