Hyundai bo verjetno že kmalu obogatil ponudbo modelov tudi z večjim kupejem. Foto: Hyundai
Hyundai bo verjetno že kmalu obogatil ponudbo modelov tudi z večjim kupejem. Foto: Hyundai
Hyundai HND-9
Dvižnim vratom se bodo pri serijski različici verjetno odpovedali. Foto: Hyundai

Prototip kupeja s klasičnim pogonom zadnjih koles so zasnovali oblikovalci v razvojnem centru skupine Hyundai v Namjangu v Južni Koreji. HND-9 je deveti prototip, izdelan v tem centru, oblikovno pa se bo poskušal bolj kot evropskim prikupiti severnoameriškim in azijskim kupcem, na katere močno računajo pri korejski globalni znamki.

Podrobnejše tehnične podrobnosti bodo razkrili ob premieri v Seulu, že ob objavi prvih uradnih risb pa so povedali, da je za pogon predviden 3,3-litrski bencinski motor GDi, oplemeniten s turbino, ki zmore 272 kilovatov (370 KM) moči.

Prototip elegantnega športnika s poudarjenim motornim delom in dolgo medosno razdaljo ima dvižna vrata, ki se jim bodo verjetno pri serijski različici odpovedali, preostalo pa že bolj ali manj nakazuje podobo serijske različice, ki bo brez dvoma v prihodnosti obogatila ponudbo ambicioznega korejskega izdelovalca. Hyundai ima namreč zunaj Koreje že sedem proizvodnih središč s približno 80.000 zaposlenimi, v letu 2012 pa so prodali 4,4 milijona vozil.