Insignia je na slovenski trg pripeljala po dobro uvoženih kolesnicah in z dodano novo robustnejšo različico. Foto: M. Kr.
Insignia je na slovenski trg pripeljala po dobro uvoženih kolesnicah in z dodano novo robustnejšo različico. Foto: M. Kr.

Po temeljiti posodobitvi namreč pri Oplu govorijo o novem avtomobilu, čeprav ima nova insignia veliko sestavnih delov in sklopov prenesenih iz neposredne predhodnice, ki so jo na trg poslali leta 2009 in doslej prodali približno 600.000 primerkov, od tega točno 2.861 tudi na slovenskem trgu.

Po besedah Oplovih predstavnikov si je oznako nova zaslužila predvsem zaradi dodatnih izboljšav podvozja, ki zdaj zagotavlja še višjo raven udobja in je tišje kot pri predhodnici, nove ponudbe pogonskih agregatov in izdatne tehnološke oplemenitve ponudbe z naprednimi asistenčnimi sistemi.

Glede na tri karoserijske različice, limuzino, kombilimuzino in karavana, ter dve posebni različici, robustnejšo country tourer in športno OPC, je ob pestri ponudbi petih bencinskih in šestih dizelskih motorjev ter treh ravneh opreme mogoče skombinirati tako rekoč avtomobil za vsak okus. Seveda pa najbolj računajo na poslovne kupce, ki z insignio dobijo tehnološko napreden avtomobil, primeren tudi za zahtevnejše uporabnike, hkrati pa v teh časih manj vpadljiv, kot so izdelki katere izmed prestižnejših znamk.

Med ponudbo pogonskih agregatov izpostavljajo dva dizelska motorja 2,0 CDTI z močjo 88 kilovatov (120 KM) in 103 kilovate (140 KM), ki sodita med najvarčnejše v razredu, podobno velja za bencinski 1,4-litrski motor z močjo 103 kilovate (140 KM), ki je primeren tudi za kombinacijo s plinom LPG. Drugi pol ponudbe pa predstavlja najzmogljivejši dizelski motor 2,0 biturbo z največjo močjo 143 kilovatov (195 KM) in navorom 400 Nm.

Povsem trendovska je tudi ponudba sodobnih asistenčnih sistemov, ki povečajo raven varnosti in udobja ter olajšajo delo vozniku, vključno z aktivnim tempomatom, opozorilnikom nenamerne menjave voznega pasu, opozorilnikom za vozila v mrtvem kotu in kamero za vzvratno vožnjo. Sistem intellilink pa združuje zabavni, komunikacijski in informacijski sklop vsebin ter ponuja vozniku na izbiro več načinov upravljanja za učinkovitejšo in varnejšo uporabo.

Za najcenejšo insignio z bencinskim motorjem je treba v Sloveniji odšteti 23.350 evrov, najcenejšo dizelsko 23.570, robustnejšo različico country tourer 34.700 in športno OPC 49.220 evrov.