Swiftanje je bliskovito hitro šviganje naokoli! Izraz sicer ni vezan na avtomobil, toda ime že vse od leta 1983 malemu dinamičnemu suzukiju neizmerno pristoji.
Čeprav je bil vedno na voljo tudi v resnobnejših različicah, pa so nam Evropejcem v spominu najbolj ostale športne variante. In tokratni rumeni kanarček ta sloves več kot suvereno nadaljuje.
Kliče po ovinkih Današnji swift je že v svojih osnovnih različicah dokaj dinamičen, avtomobil kar kliče po ovinkih. In swiftsport ponuja 140 konjičev, torej občutno manj od pravih GTI-jev in ST-jev, ki tudi veliko bolj športno rohnijo kot swiftsport.
Idealna razporeditev mase A ta športni malček znova dokazuje, da je vozniški užitek bolj povezan z inženirsko mehaniko kot pa z motorsko termodinamiko. Ključ je v idealni razporeditvi nizke mase, odličnem položaju za volanom, natančnem krmiljenju in sploh vrhunskem podvozju.
Kje nastane razlika? Vse to ponuja že običajni swift, je pa res, da sportov turbinski polnilnik naredi pomembno razliko – s tem, da potegne brez obotavljanja, ni ga treba priganjati v visoke vrtljaje. S tem je še posebej zanimiv za Slovence, naše razgibane podeželske ceste so namreč idealno igrišče za športnika te sorte. V praksi na naših cestah močnejši športniki ne bodo bistveno bolj uživaški od swifta! Test avtomobila si lahko pogledate tudi v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost, ki se na male zaslone znova vrača septembra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje