Renaultov kangoo express je med najbolj iskanimi dostavniki tudi na slovenskem trgu, kjer na električni Z.E. kupci še čakajo. Foto: Renault
Renaultov kangoo express je med najbolj iskanimi dostavniki tudi na slovenskem trgu, kjer na električni Z.E. kupci še čakajo. Foto: Renault

Pri francoskem izdelovalcu ponosno poudarjajo, da jim je s kangoojem express, ki je bil najbolj prodajan model v razredu, uspelo lani v Evropi doseči kar 17,4-odstotni tržni delež. Takšne rezultate si želijo tudi v prihodnosti, zato so poskrbeli za ustrezno osvežitev ponudbe in pri tovrstnih preskokih iz enega v drugo obdobje tudi nepogrešljivo spremembo embalaže.

Zunanja podoba kangooja express je tako zdaj bližje novim in še prihajajočim modelom znamke. Za voznike pomembnejša pa je prenova armaturne plošče, ki je kljub gospodarskemu značaju vozila po zasnovi in uporabljenih materialih še bližje tistim iz osebnih avtomobilov. Dobrodošla novost za številne uporabnike pa bo tudi možnost izbire tretjega sedeža v prvi vrsti, ki bo z dodatnim sedežnim mestom povečala predvsem uporabnost kabin furgonov.

Kangoo express bo tako kot doslej na voljo z več karoserijskimi izvedbami in različnimi kombinacijami tovornega prostora in sedežev. V ponudbo pogonskih agregatov bodo uvrstili tudi tri nove motorje energy dCi 75 in dCi 90 ter TCe 115, prav tako pa bo, vsaj na nekaterih trgih, na voljo tudi različica z električnim pogonom.