Volkswagen je namreč po izbruhu afere spremenil sporno prakso, kar pomeni, da kupci niso bili zavedeni, utemeljitev organa povzema nemška tiskovna agencija DPA.
VW se spopada s številnimi spori s kupci vozil, ki želijo nadomestiti izgubo vrednosti svojih dizelskih avtomobilov po škandalu z emisijami. Leta 2015 so ameriške oblasti Volkswagen javno obtožile, da je na dizelske motorje namestil sporno programsko opremo za goljufanje na okoljskih testih. Septembra istega leta je nemški velikan goljufijo priznal. Dizelske motorje je opremil s programsko opremo, ki je zaznala fazo testiranja in takrat znižala škodljive izpuste motorja. S sporno programsko opremo je bilo opremljenih okoli 11 milijonov avtomobilov po vsem svetu.
Vrtoglave odškodnine
Volkswagen je od izbruha afere dieselgate več kot 30 milijard evrov namenil za kazni in odškodnine kupcem, do teh pa ne bodo upravičeni potrošniki, ki so Volkswagnova vozila kupili po izbruhu afere. Nemško vrhovno sodišče je namreč presodilo, da je Volkswagen, ko je afera prišla v javnost, že spremenil sporno prakso in tako potrošniki niso bili več zavedeni.
Iz proizvajalca so sporočili, da takšna razsodba vpliva na okoli 10.000 še nerešenih sodnih primerov zoper njih v Nemčiji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje