Novi športni terenec, ki bo zasnovan na platformi Alfe Romeo, se bo v Maseratijevi ponudbi uvrstil pod model levante, po besedah Marchionneja pa naj bi znamki pomagal doseči med 70.000 in 80.000 vozil na leto. Model levanta je zaslužen, da je prodaja v prvih treh četrtinah letošnjega leta narasla s 23.900 na 36.000 vozil.
Marchionne je na predstavitvi finančnih rezultatov analitikom povedal, da bodo z novim športnim terencem Maseratijevi zaslužki presegli milijardo evrov.
Maseratijev manjši športni terenec bo slonel na Alfini platformi za zadnji in štirikolesni pogon Sergio, na kateri je zasnovana tudi alfa stelvio. Ob tem pa je Marchionne povedal, da bodo pri trizobu poskrbeli za posebne pogonske sklope. Omeniti velja tudi, da je levante zasnovan na enaki platformi kot manjša hišna limuzina ghibli.
Po vzoru Porscheja
Maserati bo tako sledil Porscheju, ki je uspešno razširil svojo ponudbo neluksuznih (športnih) avtomobilov in ob vse večjem povpraševanju po športnih terencih cayennu dodal manjšega brata macan. Maseratijev manjši SUV bo predstavljal tudi nekoliko dražjo alternativo za BMW X3, audi Q5 in jaguar F-pace.
V tretjem četrtletju letošnjega leta so Maseratijevi zaslužki zrasli za 10 odstotkov oz. na 113 milijonov evrov, zlasti zaradi pospešene prodaje modela levante, ki je presegla padec prodaje limuzine quattroporte.
Čisti dobiček je padel za šest odstotkov na 821 milijonov evrov zaradi valutnih razlik in manjše prodaje na Kitajskem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje