Kljub ne najbolj resni definiciji, da podaljšani lahki dostavnik deluje raztegnjeno kot jazbečar, pa Janez Martinčič in Marko Radmilovič ugotavljata, da je Renaultov izdelek brez dvoma namenjen predvsem resni profesionalni uporabi. Poleg nenavadnega videza, špartanske opreme v notranjosti in voznih lastnosti, je dokaz da z njim nagovarjajo ljudi, ki potrebujejo vozilo za svoj poklic, tudi prilagodljivost dostavnika s petimi sedeži in izdatnim tovornim prostorom. Za zadnjo trisedežno klopjo je namreč z zaščitno mrežo ločeno 2,4 kubična metra tovornega prostora, ki ga je mogoče z zlaganjem zadnje klopi povečati na 3,6 kubičnega metra.
Še prostornejša pa je podaljšana različica Volkswagnovega največjega dostavnika crafterja, ki zmore naenkrat prepeljati tudi pet evropalet tovora. Tudi z njo sta avtorja oddaje spoznavala razlike med občasnimi selivci fikusov in profesionalci.
Več podrobnosti o preizkusu obeh lahkih gospodarskih vozil in novostih, ki so pripeljale na slovenski trg, pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje