Predstavitev vozil v Sloveniji bo jeseni, prodaja šele prihodnje leto. Foto: www.avtomania.com
Predstavitev vozil v Sloveniji bo jeseni, prodaja šele prihodnje leto. Foto: www.avtomania.com

Slovenski uvoznik mazd bo sprva lahko zadovolji le 50 kupcev, pozneje pa načrtujejo prodajo 150 vozil na leto. Na evropskem trgu je mazda 5 že naprodaj, v dveh mesecih pa so prodali 5.500 vozil.

Mazda 5 obstaja z dvema dizelskima motorjema z dvema litroma delovne prostornine, med seboj se razlikujeta le po številu kW oziroma Nm. Šibkejši dizel ponuja 81 kW (110 KM) pri 3.500/min in 320 Nm navora pri 2.000/min, medtem ko bo močnejši dizel kupce skušal prepričati s 105 kW (143 KM) pri 3.500/min in 360 Nm največjega navora izmerjenega pri 2.000/min.

Agregata sta opremljena z najnovejšo generacijo turbinskega polnilnika, ki nudi spremenljivo geometrijo lopatic, poleg tega pa se oba lahko pohvalita s tehniko direktnega vbrizga goriva prek druge generacije skupnega voda.

Podobno kot pri limuzini 6 bo motorna paleta gostila dizelska agregata, ki sta serijsko opremljena s filtrom za trde delce. Mazdina dizelska motorja sta pripomogla, da bo v mazdi 5 vgrajen nov šeststopenjski ročni menjalnik, ki bo na voljo za oba motorja, medtem ko samodejni šetstopenjski menjalnik pri dizlih ne bo mogoč.